با حضور استاندار هرمزگان و سرپرست وزارت علوم؛

افتتاح پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۶۲۶۸
افتتاح پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس
پست برق 63 کیلوولت شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس همزمان با هفته دولت با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و دکتر سید ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، برای احداث این پست برق اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شده است و با بهره برداری از آن مشکل تامین برق واحدهای مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم بندرعباس رفع خواهد شد.

در هفته دولت سال جاری هفت پروژه پست برق با اعتبار 53 میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از این پروژه ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته برای برق رسانی به شهرک پیامبر اعظم (ص) بیان کرد: امسال در هفته دولت 941 پروژه در هرمزگان افتتاح می شود که 266 پروژه در شهرستان بندرعباس است.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی از مدیریت را به همگان ارایه دادند.

دکتر سید ضیا هاشمی افزود: در کشور ما دولت از ملت جدا نیست و وظیفه ما نیز در هفته دولت تحکیم هر چه بیشتر  پیوند میان دولت و ملت است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد حمایت مجلس از وزرای پیشنهادی رئیس جمهور و همچنین حمایت های مقام معظم رهبری از دولت دوازدهم بودیم که مجموع این حمایت ها ما را امیدوار می کند تا در مسیر پیشرفت محکم تر گام برداریم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ایران در مسیر توسعه قرار دارد و فرهنگ دینی سرمایه و پشتوانه عظیم این ملت است، خاطر نشان کرد: رشد علمی کشور ما روند خوبی دارد و برای تداوم این توفیقات نیازمند تلاش و همدلی بیشتری هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز