با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛

بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی در شهرستان قشم

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۹:۳۶
کد خبر: ۶۰۶۸۱۸
بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی در شهرستان قشم
4 پروژه عمرانی در شهرستان قشم همزمان با هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اعتباری بالغ بر23میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، همزمان با هفته دولت چهار پروژه برزگ عمرانی در حوزه های آبرسانی ، گاز رسانی  و برق رسانی در شهرستان قشم با حضور علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان ، علیرضا نصری فرماندار و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسئولین شهرستان قشم  به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان درخصوص این پروژه ها اظهار داشت: افتتاح پست برق 20/63 کیلوولتی سیستان قشم اولین پروژه ای بود که به نمایندگی از هفت پروژه پست برق استان در شهرستان قشم بهره برداری رسید.

وی در همین رابطه افزود: پست برق سیستان نقش مهمی درکاهش خاموشی های شهر قشم و بهبودپروفایل ولتاژ دارد که با  اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان احداث گردیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: افتتاح مخزن آب دو هزار متر مکعبی شهرک طولای قشم دومین پروژه عمرانی بود که در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی در همین رابطه افزود: با بهره برداری از مخزن آب دو هزار متر مکعبی بخش مهمی از دغدغه های تامین آب شرب خانه های مسکن مهر و شهرک امام حسن مجتبی (ع) شهر قشم مرتقع شد.

رئوفی تصریح کرد: افتتاح طرح گاز رسانی به نیروگاه 80 مگاواتی پاسارگاد شهرستان قشم سومین پروژه عمرانی بود که در ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت  با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بهره برداری از طرح آبرسانی به 10 روستای بخش شهاب قشم آخرین پروژه عمرانی بود که در ششمین روز از هفته دولت در این جزیره به بهره برداری رسید.

رئوفی خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح 3757 خانوار در 10 روستای بخش شهات قشم از آب آشامیدنی  سالم برخوردار می شوند.

وی در همین رابطه افزود: با افتتاح این  طرح آبرسانی میزان برخورداری روستاهای این جزیره قشم از آب شرب سالم به 83 درصد افزایش پیدا کرد که سعی می شود تا پایان سال این شاخص به 100رصد ارتقاء پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در پایان تصریح کرد: این چهار پروژه عمرانی در مجموع  با اعتباری بالغ بر ۲3 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قشم مورد بهره برداری قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ غباروبی گلزار شهدای گمنام و سخنرانی در جمع مردم روستای سهیلی قشم از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به جزیره  قشم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز