در بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از سیات پرورش میگوی شور اول مطرح شد:

افتتاح سایت های پرورش میگو بندرعباس با حمایت های دولت تدبیر و امید

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۶۸۹۲
افتتاح سایت های پرورش میگو بندرعباس با حمایت های دولت تدبیر و امید
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی پروی شیلات هرمزگان و رئیس اداره توسعه میگو شیلات هرمزگان از سایت پرورش میگوی شور اول واقع در شرق بندرعباس بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان در روند این بازدید با بیان اینکه استان هرمزگان توانسته در سال های اخیر گامهای خوبی در تولید میگو با معیار های کمی و کیفی بردارد تصریح کرد: بدون شک با حمایت های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید به ویژه استاندار هرمزگان و سازمان شیلات ایران، در آینده ای نزدیک شاهد  بهره برداری از سایت های پرورش میگو شور اول و دوم خواهیم بود که نقش مهمی در صنعت میگو استان دارند.
سید پرویز محبی تکثیر و پرورش میگو را گامی مهم در تولید،اشتغال و اقتصاد مقاومتی ذکر کرد وگفت: استان هرمزگان خوشبختانه با پیگیری های شیلات هرمزگان و حمایت های مسئولان استان و کشوری توانسته اقدامات در خوری را در زمینه این صنعت بر دارد که کسب رتبه اول تولیدات شیلاتی در کشور گواه همین موضوع است.
وی افزود:سایت شور اول با مساحتی بالغ بر 400 هکتار و برخورداری از 16 مزرعه در غالب 18 استخر ظرفیت تولید بیش از هزار و 400 تن میگوی پرورشی را دارد.
مدیر کل شیلات هرمزگان در ادامه افزود:این سایت که برای بیش از 400 نفر اشتغال زایی مستقیم و غیر میستفیم ایجاد خواهد کرد تاکنون بالغ بر 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گفتنی است استان هرمزگان در سال 95 با تولید  بالغ بر 10هزار تن میکوی پرورشی   توانسته رتبه اول تولید میگوی پرورشی کشور را به خود اختصاص دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز