همزمان با آخرین روز هفته دولت؛

بهره برداری از ۵۹ پروژه عمران شهری در بندرعباس

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۲۷:۱۸
کد خبر: ۶۰۷۲۸۰
بهره برداری از ۵۹ پروژه عمران شهری در بندرعباس
هفت پروژه به نمایندگی از 59 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در بندرعباس همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، برای بهره برداری از این 59 پروژه اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال هزینه شده است.

در این روز تعداد هفت پروژه به نمایندگی از پروژه های عمران شهری بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

این پروژه ها شامل خیابان 18 متری محله شمیلی ها، زمین ورزشی شهید منصور فرخی نژاد در محله 22 بهمن، آب شیرین کن فضای سبز میدان شهدا، ساختمان اداری شهرداری ناحیه سه منطقه یک، پارک محله ای بعثت، زمین ورزشی شهدای محله آیت الله غفاری و آبنمای موزیکال بوستان شهید دباغیان بود که به نیابت از پروژه های شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در آئین بهره برداری از این پروژه ها با اشاره به آغاز به کار دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا بر لزوم وحدت و یکپارچگی برای انجام کارها تاکید کرد و بیان داشت: کشور ما نیازمند کار و تلاش است تا بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: علت ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه آنها بود و آنها با خود و مردم روراست بودند و با نیت پاک کار صادقانه انجام دادند.

جادری با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنیم تا شهر بندرعباس پیشرفت کند، تصریح کرد: امروز شهر بندرعباس در سطح کشور و منطقه نام آور است و نیاز است در جهت رفع عقب ماندگی برخی محلات این شهر به لحاظ عمرانی کار بیشتری صورت گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: رفع مشکل حاشیه نشینی و بافت های فرسوده در شهر بندرعباس به تلاش مجدانه نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز