با حضور استاندار هرمزگان ؛

افتتاح ۷۹ پروژه در شهرستان بستک

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۵۵:۰۹
کد خبر: ۶۰۷۲۸۸
افتتاح  ۷۹ پروژه در شهرستان بستک
9 پروژه عمرانی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، عمران شهری، راه، آموزش و خدمات به نمایندگی از 79 پروژه شهرستان بستک همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این روز 9 پروژه عمرانی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، عمران شهری، راه، آموزش و خدمات با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به نمایندگی از پروژه‌های شهرستان بستک افتتاح شد.

احداث ناحیه صنعتی بستک در زمینی به مساحت 40 هکتار، سامانه پایش تصویری شامل سه دستگاه دوربین و مرکز مانیتورینگ، احداث و اصلاح معابر سطح شهر بستک، مجتمع تجاری و اداری مسکونی شهر بستک شامل 25 واحد تجاری و 10 واحد اداری در زیر بنای دو هزار و 345 متر مربع از جمله این پروژه‌ها بود.

هچنین با حضور استاندار هرمزگان پروژه‌های برق شهرستان بستک شامل برق رسانی به شهرک‌های شهری و روستایی، رفع نوسانات و روشنایی معابر با اعتبار دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

در ادامه نیز پروژه روکش آسفالت محور بستک به بندرلنگه با اعتبار یک میلیارد و 550 میلیون تومان و راه روستایی لاوردین نیز افتتاح شد.

در پایان سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک نیز دبستان هشت کلاسه فرهنگ با زیربنای سه هزار و 300 متر مربع و اعتبار 850 میلیون تومان و جایگاه سوخت با اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون تومان در روستای کمشک این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

در هفته دولت سال جاری 79 پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان در شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز