فرماندار بندرعباس:

افتتاح پروژه های بخش مرکزی توسط فرماندار بندرعباس

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۰۷۲۹۰
افتتاح پروژه های بخش مرکزی توسط فرماندار بندرعباس
همزمان با هفته دولت پروژه های بخش مرکزی با اعتبار 14 هزار و 700 میلیون ریال با حضور احمد پویافر فرماندار بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،فرماندار بندرعباس ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصتی مغتنم برای انعکاس عملکرد مسئولین برشمرد و گفت : بحول و قوه الهی اقدامات ارزنده ای در روستا ها با فراهم آوردن خدمات زیربنایی و تلاشهای دولت تدبیر و امید صورت گرفته است .

نماینده عالی دولت در این مراسم بیان داشت : امروز در همه جای میهن چرخ توسعه عمران و آبادی مناطق در حال حرکت است که این پیشرفت و بالندگی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل و اکنون با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و ولایتمداری ملت قهرمان ایران اسلامی است .

پویافر در ادامه افزود : لازمه هر توفیق ایمان و اتکال به خداوند متعال است و هر کجا توکل به خدا باشد عمران و آبادی در آن موجود می باشد و این امر با تلاش و پیگیری برای تحقق اهداف و با ایجاد هماهنگی ، برنامه ریزی و ارتباط مسنجم بین مردم با مسئولان محقق می گردد.

وی تصریح کرد  : مردم روستا از طریق دهیاران و اعضاهای شوراهای اسلامی برای آبادانی و پیشرفت مناطق خود بکوشند و خواسته ها میسر نمی گردد جز با اتحاد ، همدلی و پیگری مستمر مردم با مسئولین است .

فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید بر این موضوع که رفع مشکلات اهالی روستا امری ضروری است اذعان داشت : مسئولان باید در جهت تحقق خدمت رسانی بهتر به مردم  در روستاها ، که سهم به سزایی در چرخه تولید کشور را بر عهده دارند گامهای موثرتری بردارند .

وی در پایان افزود: پروژه های بخش مرکزی شامل آسفالت خیابان و میدان بادگیر بوستانو،آسفالت خیابان و ساختمان بسیج و پارک روستای درگیر، آسفالت روستای آبشورک، که جمع کل پروژه های افتتاحی مبلغ:14هزار و 700 میلیون ریال میباشد امروز به بهره برداری خواهد رسید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز