طی مراسمی به مناسبت هفته دولت؛

تجدید میثاق مسؤولان سازمان بنادر در بندرعباس با آرمان شهدا

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۷:۱۶
کد خبر: ۶۰۷۳۲۶
تجدید میثاق مسؤولان سازمان بنادر در بندرعباس با آرمان شهدا
همزمان با آخرین روز از هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر، معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی جمعی از مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی و مسؤولان اداره کل بنادر هرمزگان با حضور در محل گلزار شهدای بندرعباس با آرمانهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمد سعیدنژاد"  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با همراهی جمعی از مسؤولان این سازمان که به منظور شرکت در مراسم افتتاح ۳۳ پروژه حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان به بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس سفر کرده بودند، با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، با شهدا و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و معاونین این اداره کل نیز حضور داشتند، سعیدنژاد طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت، یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای دریایی و بندری استان هرمزگان را گرامی داشت.

در پایان این برنامه که با هدف زنده ‌نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان برگزار شد، حاضرین ضمن فاتحه خوانی برای شادی ارواح طیبه شهدای دریایی و بندری استان هرمزگان، به مقام شامخ شهدای آنان ادای احترام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز