استاندار هرمزگان در مراسم تشییع جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان:

برگزاری کمیته بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۳۷:۲۹
کد خبر: ۶۰۸۳۷۵
برگزاری کمیته بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت:بنا به دستور مقام محترم ریاست جمهوری جهت بررسی دلایل حادثه با مسئولیت معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برای رسیدگی به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در مراسم تشییع پیکرهای دانش آموزان هرمزگانی جان باخته در حادثه واژگونی اتوبوس، عنوان کرد: این دانش آموزان همچون گل های پرپر شده در حالی که دوره عنفوان جوانی را سپری می کردند بر اثر حادثه ای دردناک جان خویش را از دست دادند.

وی ادامه داد: به نیابت از رئیس جمهور، هیئت دولت و وزیر کشور، پیام تسلیت رئیس جمهور و رئیس مجلس را خدمت مردم هرمزگان و خانواده های داغدار ابلاغ می کنم.

استاندار هرمزگان افزود: از خداوند متعال می خواهیم به مردم و پدر و مادرهای این گل های پرپر شده صبر و اجر عنایت فرماید و خداوند در قرآن می فرماید به کسانی که مصیبتی به آنها وارد می شود بشارت دهید که صبر کنند و بگویند که بازگشت همه به سوی خداست.

جادری با بیان اینکه هرکدام از ما روزی جان خویش را از دست می دهیم، تصریح کرد: اما از دست رفتن عزیزان در اثر یک حادثه و غفلت موجبات دردمندی و تالم خاطر را فراهم می کند و خداوند از ما خواسته است در این گونه موارد صبر پیشه کنیم تا برکات و رحمت الهی بر ما نازل شود.

وی گفت: بنده پس از شنیدن وقوع این حادثه دردناک و تاثر برانگیز به همراه معاون عمرانی و مدیرکل بحران استانداری و تیمی از دانشگاه علوم پزشکی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل آموزش و پرورش برای بررسی موضوع و رسیدگی به خانواده ها عازم شهرستان داراب شدیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: استاندار فارس و مسئولان این استان و فرماندار داراب تمامی تمهیدات لازم را برای رسیدگی به این عزیزان انجام داده بودند و وزیر راه و شهرسازی نیز با بنده تماس داشت و با خانواده ها ابراز همدردی کرد.

جادری با تاکید بر اینکه نکاتی باید در این خصوص مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: این دانش آموزان و همه مردم در نزد ما مسئولان امانت هستند و مسئولیت را باید به عنوان یک امانت تلقی کنیم همان گونه حضرت علی (ع) در فرمان خویش به مالک اشتر فرمود ما مسئولان باید دقت کنیم که در پیشگاه خدا و مردم مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: حرکت دادن دانش آموزان در ساعت 11 شب عین بی تدبیری بود و بنده دستور دادم کمیته ای بنا بر دستور ریاست جمهور برای رسیدگی به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی با مسئولیت معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان تشکیل شود تا دلایل حادثه بررسی شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و آموزش و پرورش در این خصوص مسئول هستند و باید بررسی کنیم که چگونه این حادثه اتفاق اقتاد و همه مسئولان موظف به همکاری با این کمیته هستند و نتایج را به اطلاع مردم استان خواهیم رساند.

جادری خاطرنشان کرد: بار دیگر به تمامی خانواده های بازماندگان و داغداران تسلیت می گویم و آرزو می کنم خداوند به آنها صبر دهد و روح این عزیزان را با ائمه اطهار (ع) محشور کند.

وی بیان داشت: حضور امروز مردم هرمزگان در مراسم تشییع نشانه علاقه و نوع دوستی با خانواده های داغدار است و از مردم سپاسگزاری می کنم.

شایان ذکر است؛ هفت دانش آموز هرمزگانی به همراه مربی خود، بامداد جمعه 10 شهریور بر اثر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس که در حال سفر به شیراز برای شرکت در اردوی فرزانگان بودند، جان خود را از دست دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز