کشف انواع کالای قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۸:۴۵
کد خبر: ۶۰۸۴۸۱
کشف انواع کالای قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق در هرمزگان به ارزش 97 میلیارد ریال با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار" عزیز اله ملکی" بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی ، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان  موفق شدند ، 74 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران 11 میلیون و 300 هزار نخ انواع سیگار، 132هزار مترپارچه، 42 کیلو چای، 16دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 435 دستگاه لوازم خانگی، 2 هزار لیتر سوخت،3 هزار و 600 عدد لوازم آرایشی،51 تن برنج، 9 هزار و 500 ثوب البسه و 153 راس دام  قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 97میلیارد و 323 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه 3 باند قاچاق کالا منهدم و 116متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات127فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد 9 پرونده بالای 100 میلیون تومان و 118فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.#

نظر شما