آغاز طرح آموزش ملوانی به مددجویان جاسکی

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۷:۴۷
کد خبر: ۶۰۸۸۸۱
آغاز طرح آموزش ملوانی به مددجویان جاسکی
مدیر کمیته امداد جاسک گفت:صد نفر ازمدد جویان شهرستان جاسک پس از آموزش و اخذ مدرک ملوانی تجاری میتوانند در انواع شناورهای سبک و سنگین مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی ابراهیمی، مدیر کمیته امداد شهرستان جاسک با بیان اینکه یکی از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد ایجاد فرصت های شغلی برای خانواده های نیازمند است گفت : با توجه به طرح توسعه سواحل مکران و نیاز به نیروهای ماهر بومی ، کمیته امداد جاسک با رایزنی با شرکت مانی گستر مقدمات ثبت نام طرح آموزش ملوانی تجاری ویژه ۱۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان آنها را آغاز کرده است .

ابراهیمی با اشاره به اینکه در شهرستان جاسک دو هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند ، افزود : مددجویان جاسکی می‌توانند پس از اخذ مدرک آموزش ملوانی تجاری در انواع یدک کش، لندیگراف، لنج، قایق امداد نجات، مشغول به کار شوند .

مدیر کمیته امداد شهرستان جاسک با بیان اینکه شرکت مانی گستر ۲۰ میلیون تومان تخفیف برای اجرای این طرح آموزشی به مددجویان داده است ادامه داد : هزینه کلاس‌های آموزشی به ازای هر نفر ۹۰۰ هزارتومان است که با رایزنی کمیته امداد این رقم به ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

 وی درباره مزایای این طرح آموزشی گفت:ورود چهار دوره اجناس قابل ورود به شهرستان بدون دادن عوارضات گمرکی طی یک سال ، اشتغال به کار مددجویان در انواع یدک کش ، لندیگراف ، لنج ، قایق امداد نجات ، برخورداری از بیمه اجباری  از مزایای آوزش ملوانی با شرکت مانی گستر جاسک است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز