ضرورت سدسازی جهت تامین آب سواحل مکران با افزایش نیاز آبی

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۴:۰۵
کد خبر: ۶۰۹۰۴۴
ضرورت سدسازی جهت تامین آب سواحل مکران با افزایش نیاز آبی
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جلسه کمیته فنی این شرکت اظهار داشت : با توجه به اهمیت محدوده مکران و طرح های توسعه پیشنهادی در این منطقه افزایش نیاز آبی در شرایط آتی به شدت احساس شده وبرای این منظوربرنامه‌ریزی جهت تامین آب مورد نیاز این منطقه در شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان کلید خورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس ملایی گفت : در همین راستا  شرکت سهامی آب منطقه ای مطالعات سه سد مرک، زرانی و سدیج را در این منطقه آغاز نموده است.

وی با اشاره به اهداف احداث این سدها افزود : سد مرک در محدوده شهرستان سیریک ، سد زرانی در محدوده شهرستان میناب و سد سدیج در محدوده شهرستان جاسک با اهداف تامین آب شرب، توسعه صنایع و رونق اقتصادی منطقه مکران در حال حاضر مطالعه اولیه این طرحها توسط شرکت مشاور انجام شده است.

شایان ذکر است جلسه کمیته فنی شرکت آب منطقه ای هرمزگان با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مهندسان طرح و توسعه و نمایندگان شرکت مهندسی مهاب قدس با دستور جلسه بررسی نتایج مطالعات اولیه سدهای زرانی ، سدیج و مرک در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در پایان ادامه این نشست گزارش مطالعات اولیه طرح های مذکور توسط مهندسین شرکت مهاب قدس ارائه شد و نتایج توسط مدیرعامل و کارشناسان شرکت آب منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز