سومین جلسه ی ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۷:۰۷
کد خبر: ۶۰۹۴۸۲
سومین جلسه ی ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان برگزار شد
سومین جلسه ستادساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج و اوقات فراغت به ریاست اکرمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور دانشور مدیرکل ورزش وجوانان و سایر اعضاء برگزارگردید.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ابتدا غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد حوزه فرهنگی و امور جوانان در حوزه ازدواج و تسهیلات بانکی در حوزه ازدواج و برنامه اوقات فراغت در شش ماهه اول سالجاری را ارائه نمود.
وی ادامه داد:براساس اعتبارات مصوب گردیده در 5شهرستان خانه جوانان احداث شود که اعتبار هر سمن سرا را یک میلیارد تومان برآورد کرده ایم.
وی افزود: همانگونه که توسعه و پیشرفت ورزش برای ما اهمیت دارد ،حوزه فرهنگی وجوانان نیز دارای اهمیت است و تازمانی که خانه جوانان به بهره برداری برسد سازمان های مردم نهاد میتوانند از تمامی فضاهای موجود اداره کل ورزش و جوانان استان برای برنامه ها و فعالیتهای خود استفاده نمایند..
در ادامه معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری در این نشست اظهارداشت : در استان هرمزگان هیچ گونه کمبود اعتبار و مشکلی برای پرداخت وام ازدواج برای جوانان وجود ندارد.
اکرمی بیان داشت: هر کسی از منظر دیدگاه خود به موضوع ازدواج و اوقات فراغت جوانان نگاه میکند،باید برای تصمیم گیری صحیح دراین حوزه ها کارگروه های اثرگذار برنامه ریزی کنیم زیرا برای ما خروجی و نتیجه از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که کارگروههای متعددی در استان تشکیل مکی شود ولی باید خروجی کار و فعالیتمان برای مردم روشن شود.
وی تصریح کرد :باید حرف ها و تصمیماتی که در جلسات گفته می شود به عمل برسد تا جوانان نتیجه این جلسات راببینند و از کارگروه ها میخواهم که پیگیر اجرای مصوبات باشند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان بیان داشت: حلقه های مفقوده زیادی در استان وجود دارد و فقط گفتار درمانی در کشور تبدیل به یک عارضه شده است ، باید کارجهادی و تلاش مضاعفی برای حل نمودن مشکلات و مطالبات جوانان استان انجام دهیم زیرا همه ما مسیولیت در این زمینه داریم.
اکرمی در پایان اضافه کرد: به زودی جلسه ای با کل سمن های حوزه ی ورزش وجوانان تشکیل شود و همچنین 5نفر از نماینده سمن ها در جلسات ستاد ساماندهی حضور داشته باشند.
گفتنی است ، سرپرست شعب بانک های استان به بیان عملکرد و فعالیت بانک ها در خصوص اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان گزارشی به حاضرین ارائه نمودند و درادامه جلسه سایر اعضاء برنامه ها و فعالیت های دستگاههای اجرایی در حوزه ازدواج و اوقات فراغت را اعلام نمودند.
نظر شما