با حضور معاون بانک آینده:

بهره برداری از دبستان ۶ کلاسه روستای خونسرخ بندرعباس

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۷:۵۰
کد خبر: ۶۰۹۹۷۲
بهره برداری از دبستان ۶ کلاسه روستای خونسرخ بندرعباس
دبستان 6 کلاسه روستای خونسرخ بندرعباس با حضور معاون بانک آینده و نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین و معتمدین محلی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،شیخ جلالی امام جمعه و جماعت بستانو در این مراسم با قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت : هر وقت مال تاجر و علم عالم با هم قرین شد نتایج مثبتی را برای جامعه در پی خواهد داشت . و پروژه دبستان 6کلاسه امید آینده مصداق بارز همراهی این دو عنصر است . ا

مام جمعه و جماعت بستانودر ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم در خصوص اخلاص در کار خیر افزود : مسجد زمان رسول اکرم مکانی برای علم آموزی ، طراحی جهاد ، محلی برای عبادت  و دیدار و ملاقات و رفع مشکلات مردم بود . امروز کارکرد ها تغییرکرده است و علم آموزی در مدارس صورت می گیرد لذا بشارت خداوندبرای خیرین مدرسه ساز نیز محفوظ است .

نماینده حوزه مرکزی هرمزگان:

هرمزگان نیازمند توجه ویژه در ساخت فضاهای آموزشی است

نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت : ورود بانک آینده به امر مدرسه سازی یک اتفاق مبارک است و باید به متولیان آن تبریک گفت .

احمد مرادی در ادامه با اشاره به وضعیت مدارس تخریبی استان افزود : برخی مدارس هرمزگان در شأن محصلین نیستند .باید با همه وجود برای رفع این مشکل اقدام کرد . هم مجلس و هم دولت و خیرین مدرسه ساز کمک کنیم تا مدارسی در شان دانش آموزان ایجاد شود . تحصیل حق همه کودکان است وظیفه داریم به سهم خود در راستای تحقق این حق گام برداریم .

نماینده بندرعباس ، قشم ،خمیر ،حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : نتیجه بهره برداری از چنین طرحهایی خوشحالی و خرسندی کودکان و نوجوانانی است که دل به آینده روشن و موفق بسته اند و مطمئنا اجر آن نزد خداوند محفوظ است .

مرادی از همه بانکها ، موسسات مالی و خیرین مدرسه ساز ملی و بومی خواستار مشارکت شد و گفت : از همه کسانی که در امر خیر مدرسه سازی گام بر می دارند می خواهم که هرمزگان را در یابند . این استان در زمره استانهایی که قرار دارد که بیشترین مدارس تخریبی را دارد و از طرفی با کمبود فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد روبروست .لذا از بانک آینده و همه خیرین نیک اندیش می خواهم این اقدامات را در هرمزگان استمرار بخشند .

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان :

مدرسه سازی سرمایه گذاری ماندگار است

مهندس نوید احمدی سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آیین بهره برداری از دبستان 6کلاسه امید آینده با تسلیت جان باختن جمعی از دانش آموزان قرزانه هرمزگانی گفت : این حادثه برای مردم هرمزگان حادثه ای تلخ و رقت بار بود و امیدواریم شاهد تکرار این گونه حوادث نباشیم .ما به عنوان عضوی از جامعه بزرگ آموزش و پرورش از این حادثه درد آور متاثر شده و از خدای بزرگ علو درجات را برای درگذشتگان و صبر و اجر را برای بازماندگان مسئلت داریم .

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با قدردانی از مشارکت بانک آینده در احداث دبستان 6کلاسه دوگردان خونسرخ بندرعباس افزود : این پروژه با زیر بنای آموزشی 627متر مربع در زمینی به مساحت 1950متر مربع با اعتباری بالغ بر 8میلیارد و 500میلیون ریال ریال احداث گردید که اعتبار آن توسط بانک آینده تامین شد و اداره کل نوسازی مدارس استان با اختصاص  یک میلیارد ریال در تهیه  تجهیزات آموزشی ، اداری ، سرمایشی و خرید انشعابات مشارکت داشته است .

مهندس احمدی در خصوص پروژه های  آموزشی قابل بهره برداری تا مهرماه 1396در شهرستان بندرعباس ، افزود : همزمان با هفته دولت و مهرماه1396در شهرستان بندرعباس مجموعا 23پروژه آموزشی در قالب 58کلاس درس با زیر بنای 6910متر مربع و با اعتباری بالغ بر 83میلیارد و 230میلیون ریال به بهره برداری رسیده و  می رسد .

وی از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تشکر کرد و خاطر نشان کرد : ورود بانکها و موسسات مالی و اعتباری در این مسیر را به فال نیک می گیریم و معتقدیم مدرسه سازی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری ماندگار است .مدرسه تربیت کننده نیروی انسانی است و نیروی انسانی سرمایه ماندگار جامعه بحساب می آید . و امیدواریم حرکت بانک آینده در این امر خیر استمرار یافته و اغازی برای ورود بانکها و موسسات در جهت کمک به توسعه مدارس ایمن در همه مناطق خاصه در مناطق محروم باشد . 

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به وضعیت مدارس تخریبی در استان گفت : وجود مدارس تخریبی برازنده و زیبنده نیست . بسیاری از مدارس تخریبی هرمزگان خطر آفرین و بحران ساز هستند .340فضای آموزشی تخریبی زنگ خطر جدی است و باید چاره اندیشی کرد .ما هم تلاش می کنیم منابع اعتباری متنوعی را برای پایان دادن به مدارس تخریبی جذب کنیم . اعتقاد دارم کمک خیرین در این راستا بسیار موثر خواهد بود و نهضت مدرسه سازی را در استان سرعت خواهد بخشید .

عضو هیئت مدیره و معاون بانک آینده اعلام کرد :

بهره برداری از 8پروژه آموزشی در کشور

عضو هیئت مدیره و معاون بانک آینده با اشاره به پروژه های آموزشی قابل بهره برداری این بانک در کشور افزود : 8پروژه را در استانهای هرمزگان ، ایلام ، بوشهر ، کرمان ، خراسان جنوبی ، کردستان ، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد در دست اجرا داریم که 7پروژه آن مابین اعیاد قربان و غدیر به بهره برداری می رسد . یک پروژه باقیمانده بخاطر تاخیر در تحویل زمین عملیات اجرایی آن ادامه دارد و مابقی طرحهای آموزشی زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید . دبستان امید آینده دوگردان خونسرخ دارای 6 کلاس می‌باشد؛ ویکی از 8 باب مدرسه‌ای است که ساخت آن از سوی بانک آینده در مناطق کم‌برخوردار کشور از سال 1395 آغاز گردیده و قرار است؛ طی هفته جاری و بر اساس برنامه‌ریزی صورت پذیرفته، در بازه‌ زمانی اعیاد خجسته قربان تا غدیر، هر روز یک باب از این مدارس در استان‌های مربوط، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.ساختمان این واحد آموزشی با معماری منحصر به فرد احداث گردید و در برابر زلزله طرح مقاوم است

بهزادان با بیان اینکه خداوند خیرو برکت را به این بانک ارزانی فرموده ، گفت : قدرشناسی مسئولین و دانش آموزان از بانک آینده برای ما یک نعمت است .افتخار می کنیم که مدارسی با کیفیت و استاندارد را در اختیار دانش آموزان این خطه قرار داده ایم . البته  امیدواریم توفیق استمرار این خدمت را در هرمزگان و سایر مناطق کمتر برخوردار داشته باشیم .

معاون بانک آینده در پایان در خصوص فعالیت این بانک اظهار داشت : در حال حاضر، بانک آینده با مجموعه‌ای از نیروی انسانی توانا (حدود ۳۹۰۰نفر) و حمایت حدود ۲میلیون نفر مشتری، در قالب یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و خدمات بانکداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، با ۱۶۵ شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.

در پایان از سوی اداره کل نوسازی مدارس ، مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، دهیاری و شورای اسلامی روستای دوگردان از اهدا کننده زمین  وبانک آینده  بخاطر احداث فضای آموزشی در هرمزگان  تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز