مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

کسب جایگاه دوم و سوم هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو توسط دانش آموزان هرمزگانی

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۱:۲۸
کد خبر: ۶۱۰۰۰۹
کسب جایگاه دوم و سوم هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو توسط دانش آموزان هرمزگانی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از درخشش دانش آموزان هرمزگانی در هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،  دانش هاشمی پور با بیان این خبر افزود: در ادامه درخشش دانش آموزان هرمزگانی در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و رویدادهای علمی آموزشی، شاهد موفقیت تحسین برانگیز دانش آموزان هرمزگانی در هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو با کسب مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش آموزان هرمزگانی هستیم.

وی تصریح کرد: مرحله اول این دوره از المپیاد در 25 فروردین ماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد که 36 برگزیده از 13 استان به مرحله دوم راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد :در مرحله پایانی دانش آموزان،احمد سلیمی،عثمان زارعی و ابوالفضل باقر زاده همائی به ترتیب موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز گردیدند که این مهم نشان از استعداد و قابلیت های دانش آموزان هرمزگانی و برنامه ریزی مبتنی بر هدف آموزش و پرورش هرمزگان در حوزه معاونت متوسطه است.

وی گفت: برگزاری این المپیادها عامل مهمی برای شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و سوق دهی آنها به سمت حوزه های فناوری نوین می باشد.

هاشمی پور با قدردانی از تلاش های معاونت متوسطه، روسای آموزش و پرورش، مدیران و فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: رشد شاخص های آموزشی بیانگر حرکت برنامه محور  و استفاده از همه ظرفیت ها در آموزش و پرورش هرمزگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز