در نشست استاندار هرمزگان با مدیران شرکت بیمه دانا مطرح شد؛

پرداخت کامل دیه جان‌ باختگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس توسط بیمه دانا

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۳۳:۵۶
کد خبر: ۶۱۰۲۶۶
پرداخت کامل دیه جان‌ باختگان و مصدومان  حادثه واژگونی اتوبوس توسط بیمه دانا
در نشست استاندار هرمزگان با مدیران شرکت بیمه دانا پرداخت دیه جان‌باختگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان مورد پیگیری قرار گرفت و این شرکت به صورت کامل مبلغ دیه را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست با مدیران شرکت بیمه دانا که پیرامون پرداخت دیه فوت‌شدگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: بیمه دانا همکاری مناسبی در پرداخت دیه شهدا و مجروحین هرمزگانی حادثه تروریستی سامرا در سال گذشته داشت و این بار هم اقدامات خوبی را صورت داده است.

وی ادامه داد: حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان موجب تاسف همه ملت ایران شد و رئیس جمهور نیز ما را مکلف به رسیدگی کرد و وزیر کشور نیز خواسته گزارشی از موضوع ارائه شود.

استاندار هرمزگان افزود: بیمه دانا بسیار سریع به این موضوع ورود کرده تا حداقل خسارت‌های مادی این حادثه جبران شود هرچند که خسارت روحی و عاطفی این حادثه به سادگی قابل جبران نیست.

جادری بیان داشت: امیدواریم با درایت و رسیدگی مناسب تا حدی بتوانیم درد خانواده‌های داغدیده را التیام ببخشیم و بیمه در این خصوص وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا نیز در این نشست با تسلیت جان‌باختن دانش آموزان هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس به مردم استان و خانواده متوفیان، بیان داشت: بیمه دانا تعهدات بیمه‌ای در قبال فوت شدگان و مصدومان این حادثه دارد.

وی ادامه داد: برای پرداخت دیه فوت شدگان و مصدومان این حادثه آمادگی کامل داریم تا تمام تعهدات خود را از نظر مالی در اسرع وقت انجام دهیم.

مدیرعامل بیمه دانا افزود: امیدواریم بتوانیم این خسارت را از لحاظ مالی جبران کنیم اما صدمات عاطفی این حادثه قابل جبران نیست و باید از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز