ایجاد سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری در شرکت های آب

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۱۱۵۹۱
کمالی گفت:ایجاد سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری جهت تسریع امورات مردم در شرکت های آب یک ضرورت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب گفت : سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات در شرکت های صنعت آب راه اندازی شده است.

وی افزود : این سامانه در سال 95 با هدف ارتقای عملکرد تخصیص آب و حفاظت و بهره برداری و تسهیل فرایندها به صورت الکترونیکی در معاونت های برنامه ریزی و بهره برداری راه اندازی گردید و در حال حاضر فرایندهای حفاظت و بهره برداری و تخصیص منابع آب زیرزمینی ، سطحی و آب دریا در این سامانه انجام می شود .

مهندس عبدالحمید کمالی تصریح نمود : از مهمترین اهداف این طرح می توان به حذف فرایندهای بررسی کاغذی پرونده ها و الکترونیکی شدن کلیه فرایندها ، علاوه برتسریع در انجام فرایندهای حفاظت و بهره برداری اشاره نمود که موجب ساماندهی ، نظم و انضباط ، کاهش تخلفات و قابل رصد بودن عملکرد کاربران ستادی و همچنین شرکت مدیریت منابع آب ایران اشاره نمود.

ایشان اظهار داشت : اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان از طریق سیستم پیام کوتاه و همچنین مراجعات ارباب رجوع از طریق دفاتر پیشخوان دولت از دیگر مزایای اجرای این سامانه است.

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب در ادامه با اشاره به عملکرد شرکت آب منطقه ای هرمزگان درسامانه ساماب گفت : حدود 25000 اطلاعات مشترکین وارد سامانه ساماب شده است. مهندس کمالی اضافه نمود : از 17000 چاه دارای پروانه بهره برداری حدود 14000فقره پرونده اطلاعات آنها بروز رسانی شده و 13138 فقره پرونده پروانه اصلاح و تعدیل برای آنها در سامانه ساماب صادر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز