معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

هماهنگی با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای هرچه بهترطرح دریابست

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۴۱۴۴
هماهنگی با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای هرچه بهترطرح دریابست
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از انجام هماهنگی های شیلات استان با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای طرح دریابست یکم لغایت دهم مهرماه در آبهای هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مسعود بارانی با اشاره به نشست مشترک اداره کل شیلات هرمزگان با معاونین اطلاعات و عملیات نیروی دریایی سپاه،نیروی دریایی ارتش،دریابانی و نیروی انتظامی استان گفت: خوشبختانه این مدافعان مرز و بوم ایران اسلامی همکاری ها و مساعدت های خوبی با مجموعه شیلات هرمزگان در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان داشته اند.

وی افزود: در این نشست مقرر شد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از حمایت های نیروهای انتظامی و نظامی در دریا و خشکی در راستای برخورد با شناورهای متخلف که در ایام دریابست اقدام به فعالیت صیادی می کنند برخوردار شود.

بارانی تصریح کرد: وجود  بنادر صیادی متعدد و فعال استان هرمزگان و بیش از هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی،فعالیت  بالای  صیادی  می طلبد نیروی های نظامی و انتظامی استان در راستای اجرای دریابست با هدف حفظ ذخایر آبزیان به ویژه میگو اقدامات هم افزایی مطلوبی همچون گذشته داشته باشند.

در ادامه معاون صید شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان با نمایندگان و جمعی از صیادان استان در راستای مشارکت هرچه بیشتر این عزیزان در اجرای طرح دریابست دیدار داشتند.

گفتنی است دریابست به معنای عام به حالت تعلیق درآوردن فعالیت ماهیگیری و صیادی در زمان و مکان خاص جهت حفظ و پایداری ذخیره و کاهش فشار صید بی رویه بر ذخیره آبزیان است که در آبهای استان هرمزگان پیرو مصوبه کمیته صید استان یکم لغایت دهم مهرماه به اجر در خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز