استاندار هرمزگان در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۴:۵۸
کد خبر: ۶۱۶۲۷۸
دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران
استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، آورده است: دفاع مقدس، مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، متن پیام دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس به این شرح است:

 

ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم

امام خمینی (ره)

دفاع مقدس، مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی است که دلیرمردانش درخشنده ترین و نفیس ترین حماسه ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته اند.

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی می شود و آمادگی و قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران را به همگان معرفی می کند.

هشت سال دفاع مقدس، بیانگر مقاومت ملتی است که قله های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش درنوردیده است و حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.

استان هرمزگان با تقدیم هزار و 200 شهید در دوران هشت ساله دفاع مقدس، نقشی مهم در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی داشته است که بیانگر استواری و فداکاری مردم این دیار در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

هفته دفاع مقدس که به مناسبت سالگرد آغاز جنگ تحمیلی نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره تمامی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی را که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی دلاورانه داشته اند را گرامی بداریم و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ضامن استمرار حرکت انقلاب اسلامی است، تلاش کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، امیدوارم تمامی آحاد جامعه همگام با یکدیگر با کوشش فراوان در جهت تحقق آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان و ایثارگران بزرگوار گام بردارند.

 

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز