تمرکز بر باندهای سازمان یافته و حضور در مبادی رسمی ،اولویت های ناجا در مبارزه با قاچاق

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۲:۳۸
کد خبر: ۶۱۶۶۹۵
تمرکز بر باندهای سازمان یافته و حضور در مبادی رسمی ،اولویت های ناجا در مبارزه با قاچاق
جانشین فرمانده ناجا، تمرکز بر باندهای بزرگ و سازمان یافته ، اشرافیت اطلاعاتی و حضور در مبادی رسمی را از اولویت های نیروی انتظامی در بحث مبارزه با قاچاق عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار"اسکندر مومنی" در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان گفت: در امر مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، باید برای افرادی که می خواهند تجارت کنند مسیر را تسهیل کرد و در مقابل هزینه جرم را برای قاچاقچیان بالا برد.

وی افزود: اولویت نیروی انتظامی در بحث قاچاق کالا در سال جاری تمرکز بر باندهای بزرگ و سازمان یافته، اشرافیت اطلاعاتی و کنترل و حضور پلیس در مبادی رسمی است که در این زمینه همکاری بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و گمرک وجود دارد .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 351 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است، اذعان داشت:از این مقدار مواد حدود 200 تن در سه استان سیستان و بلوچستان،کرمان و هرمزگان کشف شده است، لذا کشفیات زمانی اثرگذار است که بازدارندگی افزایش یافته و جرم و مجازات متناسب هم باشند .

سردار مومنی اظهار داشت:تمرکز ما در بحث مبارزه با مواد مخدر بر باندهای بزرگ و کنترل مرزها است که در این زمینه باید خانواده ها و نهادهای فرهنگ ساز همکاری کنند تا یک بازدارندگی درونی ایجاد شود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش جرایم مهم و شاخص های امنیتی در استان هرمزگان،خاطر نشان کرد: در پنج ماهه اول امسال در کل کشور 14هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که از این مقدار کشفیات حدود دو هزار میلیارد ریال مربوط به استان هرمزگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز