ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله یک و نیم تنی مواد مخدردر هرمزگان

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۹:۴۷
کد خبر: ۶۱۶۸۷۰
ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله یک و نیم تنی مواد مخدردر هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 445 کیلو انواع مواد افیونی طی اجرای طرح های پاکسازی و عملیات موفق پلیسی در 72ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی" گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، به مدت 72ساعت تشدید طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن متوقف کردن هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف یک تن و 409 کیلوگرم  تریاک و 36 کیلو حشیش شدند.

سردار ملکی با اشاره به اخذ مجوزهای قضائی جهت بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران تصریح کرد: در این طرح با تلاش مأموران طی پاکسازی محله های آلوده و جرم خیز، 52 قاچاقچی مواد مخدر و 341 نفر معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز