ترابری مسافر در بنادر قشم ۷ میلیون نفرسفر طی شش ماه سال جاری

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۰:۳۲
کد خبر: ۶۲۱۵۰۷
ترابری مسافر در بنادر قشم ۷ میلیون نفرسفر طی شش ماه سال جاری
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از سه میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری ۷,۴ میلیون نفر- سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس طی شش ماه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مرتضی آسیابانپور" ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی شش ماهه نخست سال ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت، سه میلیون و ۱۰۰ هزار و  ۳۲۲ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، سه میلیون و  ۳۸  هزار و ۴۹۷ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و۶۱  هزار و ۸۲۵ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات بیش از ۱۰۴ هزار تن کالا غیر نفتی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود ۱۰۴ هزار و ۶۰۶ تن کالای غیرنفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون،۵۳  هزار و ۵۲۸ تن کالای صادراتی و ۵۱ هزار و ۷۸ تن محموله های وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

آسیابانپور حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر دو میلیون و ۹۰۷ هزار و ۴۴۹ تن اعلام کرد.

ترابری۷,۴ میلیون نفر سفر طی شش ماه

این مقام مسؤول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری هفت میلیون و ۴۸۱ هزار و ۶۱۷ نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

تخلیه و بارگیری حدود ۳ هزار TEUکانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان گفت: طی این مدت، سه هزار و ۴۹۴ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز