معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس خبر داد:

تشکیل سه سازمان جدید و ادغام ۸ سازمان وابسته به شهرداری بندرعباس

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۱:۰۰
کد خبر: ۶۲۲۷۵۶
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس از کاهش تعداد سازمان‌های وابسته به شهرداری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، اسماعیل موحدی‌نژاد با بیان اینکه ضوابط جدید تشکیلاتی شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور به تمام شهرداری‌ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس جزو 10 شهرداری اول در کشور است که توانست ساختار تشکیلاتی را اصلاح کند و اساسنامه و شرح وظایف سازمان‌ها را به تأیید و تصویب وزارت کشور برساند.

وی افزود: بر اساس ضوابط جدید تشکیلاتی شهرداری‌ها، معیار اصلی در ساختار اداری، جمعیت شهرها است و بر اساس جمعیت شهر بندرعباس سازمان‌های مجموعه شهرداری بندرعباس از 14 سازمان به 10 سازمان کاهش یافته است.

موحدی‌نژاد با اظهار اینکه خدمت‌رسانی بهینه و خوب برای مردم شهرمان باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، ادامه داد: سازمان‌های اتوبوسرانی شهر و حومه، تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل و ترافیک با هم ادغام و سازمان جدیدی با عنوان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ایجاد شده است.

وی در ادامه هدف از تشکیل این سازمان را ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر دانست و گفت: بستر مناسب برای دسترسی همه شهروندان به حمل و نقل ایمن و با کیفیت و همچنین حل معضل ترافیک یکی از مسایل مهم مدیریت شهری است.

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس گفت: سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند نیز با یکدیگر ادغام و سازمانی تحت عنوان سازمان مدیریت پسماند فعالیتهای آنها را انجام خواهد داد.

 

این مقام مسئول از ادغام سازمان کشتارگاه و سازمان میادین میوه و تره بار خبر داد و بیان کرد: سازمانی تحت عنوان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی فعالیت‌های این دو سازمان را انجام خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز