معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان:

شهرک‌های صنعتی چشم اندازی روشن برای توسعه هرمزگان

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۲۳۲۲۶
شهرک‌های صنعتی چشم اندازی  روشن برای توسعه هرمزگان
علی رئوفی معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان ، نواحی و شهرک‌های صنعتی را یک چشم انداز روشن برای توسعه استان هرمزگان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی درآئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان ضمن قدردانی از زحمات بهمن غلامپور مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی استان، عنوان کرد: باید از تجربیات مدیران برای اداره بهتر امور و پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمان بهره برد.

وی درهمین رابطه گفت: پرورش دادن نیروی انسانی توانمند برای جایگزینی،ابتکار وخلاقیت یک مدیر را درعرصه مدیریت  نشان می دهد.

رئوفی درخصوص اهمیت شرکت شهرکهای صنعتی استان بیان داشت: پتانسیل و توانمندی هرمزگان در صنعت، معدن وتجارت درسالهای اخیر ثابت شده است و وجود نواحی و شهرکهای صنعتی و همچنین جوانان تحصیل کرده می تواند یک چشم انداز روشن برای توسعه استان باشد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : سمت و سوی ما باید درجهت تولید، صنعت و تجارت و همچنین کسب و کار باشد چرا که از دیرباز مبدا ومقصد مردم این استان تجارت و بازرگانی بود.

وی اظهارداشت: بخش خصوصی با استفاده ازدانش وعلم روز توانسته است درمدیریت هزینه و منابع فراتر از بخش دولتی عمل نمایدکه باید با برنامه ریزی این عقب ماندگی جبران گردد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان درپایان سخنان خود تصریح کرد: با توجه به توسعه روزافزون انواع فناوری ها باید به تجارت الکترونیک روی آورد زیرا روش های سنتی دیگر درجوامع امروزی جوابگوی نیازها نیست.

در پایان این مراسم سید امیر امیری زاد به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان  معرفی و از خدمات بهمن غلامپور مدیرعامل سابق قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز