تشکیل کمیته بازرسی و نظارت کارت ملی هوشمند در ثبت احوال هرمزگان

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۶:۳۵
کد خبر: ۶۲۵۷۶۸
تشکیل کمیته بازرسی و نظارت کارت ملی هوشمند در ثبت احوال هرمزگان
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان از راه اندازی کمیته بازرسی و نظارت کارت ملی هوشمند در اداره کل ثبت احوال هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس فرزاد افشاری‌نژاد در این نشست گفت: هدف از راه‌اندازی کمیته مذکور، نظارت بر روند انجام کار در حوزه کارت هوشمند ملی، ارتقا درخواست‌ها، تشویق و ترغیب جامعه به مراجعه برای دریافت کارت و فعال‌سازی و تعریف ظرفیت‌های خاموش برای پوشش حداکثری طرح کارت هوشمند ملی است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی استان در مبحث صدور کارت هوشمند ملی وضعیت مناسبی است، اضافه کرد: تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای اخذ تقاضای کارت هوشمند ملی در استان فراهم شده است و در این راستا از بخش‌های مختلف از جمله دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از امکانات تبلیغی و رسانه‌ای جامعه را مطلع کنند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: حوزه‌های مربوطه در ادارات، دفاتر پیشخوان و ثبت احوال بایستی با بهره‌گیری از تبلیغات محیطی و استفاده از رسانه ها و جراید و همچنین فضای مجازی در ماه‌های باقیمانده تا پایان سال مردم را هر چه بیشتر به مراجعه برای دریافت کارت هوشمند ملی تشویق کنند.

لازم به ذکر است در این کمیته علاوه بر مدیر کل،‌ مسئول روابط عمومی، کارشناسان کارت هوشمند و پردازش اطلاعات و کارشناس حراست اداره کل ثبت احوال استان و کارشناس دفاتر ‍پیشخوان ثبت احوال عضو هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز