شهردار بندرعباس مطرح کرد:

ناحیه‌محوری، رویکرد جدید شهرداری بندرعباس

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۵:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۱۸۴
عباس امینی‌زاده در جلسه‌ای که با حضور شهرداران مناطق سه‌گانه شهرداری در محل شهرداری ناحیه یک منطقه یک برگزار شد، اظهار کرد: خدمات شهرداری بندرعباس باید به سمت ناحیه‌محوری و تمرکززدایی از مرکز و مناطق پیش برود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه مدیریت‌های نواحی پیشانی شهرداری نواحی است و رویکرد ما به سمت ناحیه‌محوری پیش می‌رود، افزود: به دنبال چابک‌سازی نواحی هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارایه کرده و کارهای مردم را سریعتر پیش ببریم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: در موضوع ناحیه‌محوری، به دنبال افزایش نیرو در شهرداری نیستیم بلکه به دنبال استفاده بهتر از نیروهای موجود در مناطق و مرکز با کارایی بیشتر هستیم.

امینی‌زاده خاطرنشان کرد: نیروها در شهرداری باید کارآمدتر از قبل شوند تا بتوانیم مشکلات خورد محلات و شهر را در همان ناحیه انجام دهیم و نیازی به مراجعه شهروندان به مناطق نباشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای شروع این طرح، شهرداری نواحی منطقه یک را به عنوان پایلوت انتخاب کردیم که بعد از اجرای موفق در این ناحیه، مناطق دیگر نیز طرح ناحیه‌محوری را آغاز می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز