سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس و پیگیری راه اندازی سیستم های هوشمند کنترل ترافیک

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۴:۲۳
کد خبر: ۶۲۶۶۵۶
بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس و  پیگیری راه اندازی سیستم های هوشمند کنترل ترافیک
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید برنامه ریزی جهت افزایش و تقویت و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس در شش ماهه دوم سال جاری صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان هرمزگان اظهار داشت: سهم حمل و نقل عمومی از کل سفرهای شهری در بندرعباس در وضعیت کنونی بابد مشخص و برنامه ریزی جهت افزایش و تقویت و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شش ماهه دوم سال جاری صورت پذیرد و جهت اجرایی شدن برنامه تدوین شده اقدام موثر صورت گیرد.

وی برپیگیری احداث آزاد راه شهید رجایی تاکید کرد و افزود: ساماندهی بلوار دفاع مقدس (میدان تره و بار) از اولویت های کاری شهرداری بندرعباس است و میدان تره و بار جدید شهر بندرعباس باید تکمیل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ادامه داد: با توجه به اهمیت سیستم های هوشمند حمل و نقل و کنترل ترافیک از جمله نصب دوربین های ثبت تخلفات و نظارتی در شهرهای استان به خصوص شهر بندرعباس و باید تامین اعتبار نصب این سیستم توسط شهرداری ها پیگیری شود.

مدرس تصریح کرد: دستگاه های متولی در امر ترافیک جهت کنترل و نظارت بر کاهش تصادفات در استان و رفع نقاط حادثه خیز معابر شهری و برون شهری و نصب گردنبندهای شب رنگ به گردن و پاهای شترها سرگردان  به منظور کاهش تصادفات ناشی از برخورد خودرو با شتر بعنوان طرح  زودبازده در محورهای حوزه‌ استحفاظی استان اقدام لازم را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز