اعلام اولویت فرصت های سرمایه گذاری در بستک

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۴:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۲۲۳
اعلام اولویت فرصت های سرمایه گذاری در بستک
رئیس نمایندگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی بستک مهمترین اولویت های سرمایه گذاری در شهرستان و روند هدایت سرمایه گذاران به فعالیت در این فرصت ها را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، "بهرام فولادچنگ"در حاشیه دهمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بستک ضمن بررسی مصوبات 9 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بستک، تولید برق خورشیدی، تکمیل خوشه کسب و کار در بخش طیور، توسعه روش های نوین کشاورزی با تأکید بر کشت گلخانه ای، تولید فرش دستباف، توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، توسعه دامپروری و پرواربندی دام و طیور و پرورش شتر مرغ و تولید پوشاک را از مهمترین ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های قابل ملاحظه ای در زمینه سرمایه گذاری برای توسعه ظرفیت های مورد اشاره در شهرستان صورت گرفته که می توان به توسعه صنعت شترمرغ و فعالیت تعداد زیادی از علاقه مندان به این صنعت، افزایش تولیدی های پوشاک، برگزاری دوره های آموزشی وسیع در جناح در زمینه آموزش خیاطی و ... ، افزایش نیروگاه های برق خورشیدی کوچک و خانگی، افزایش تولیدی های فرش دستباف، افزایش کشت گلخانه ای، فعالیت 2 کارگاه تولیدی جدید تکمیلی پتروشیمی در شهرک صنعتی بستک و چندین واحد دیگر در سایر نقاط شهرستان اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز