دیدار مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با معاون استاندار و فرماندار میناب

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۲۸۶۱۹
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با فرماندار ویژه میناب دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،‌ مهندس فرزاد افشاری‌نژاد در این دیدار با بیان اینکه شهرستان میناب پس از بندرعباس دومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می‌رود، اظهار داشت: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا همواره در بعد ثبت وقایع حیاتی برای ثبت احوال از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر علاوه بر توسعه اداره ثبت احوال شهرستان، با فعال‌سازی ایستگاه‌های ویژه در دفتر پستی شهرستان و چندین دفتر پیشخوان ثبت احوال توانسته‌ایم توازن مناسبی را در بین میزان تقاضاها و ظرفیت‌ خدمات‌رسانی در شهرستان ایجاد کنیم که این امر سبب رضایت بیش از پیش مردم میناب شده است.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در حال حاضر تمرکز سازمان ثبت احوال بر روی به سرانجام‌رسانی پروژه کارت هوشمند ملی است که در استان نیز با تاسی از مرکز به دنبال تسریع در رویه اجرای این طرح هستیم.

مهندس افشاری‌نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر توقع ما بر این است که فرمانداران شهرستان‌ها با امکاناتی که در اختیار دارند و با استفاده از بازوهایی همانند بخشداری‌ها و دهیاری‌ها ما را در اطلاع‌رسانی در باب لزوم مراجعه هر چه سریع‌تر مردم کمک کنند.

ابوذر نخعی فرماندار ویژه میناب نیز در ادامه ضمن تقدیر از مدیر کل ثبت احوال و خوشامدگویی افزود: ثبت احوال در میناب به درستی کار خود را ادامه می‌دهد که این امر نشان از مدیریت مناسب در این حوزه در استان و مرکز شهرستان دارد.

وی به اهمیت کارت هوشمند ملی برای توسعه هر چه بیشتر کشور و افزود: این پروژه سبب می‌شود علاوه بر تسهیل در احراز هویت شاهد ارائه خدمات مختلف به شکل الکترونیک به شهروندان نیز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز