ورزشکاران هرمزگانی قهرمان بسکتبال کشوری شدند

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۱:۵۹
کد خبر: ۶۲۹۹۶۵
ورزشکاران هرمزگانی در رقابتهای قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، غلامعلی دانشور با اعلام موفقیت بسکتبالیست های هرمزگانی در رقابتهای کشوری که در جزیره قشم انجام شده بود اظهارداشت: مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور که از تیرماه سالجاری با شرکت 31استان کشور در مناطق مختلف آغاز شده بود با انجام مرحله رده بندی وبا رکت 4تیم برتر استان های تهران،هرمزگان ،اصفهان و آذربایجان شرقی در جزیره قشم آغاز شد که دیدارفینال بین تیم های بسکتبال هرمزگان و تهران درسالن ورزشی شهرستان قشم برگزارگردید.

وی ادامه داد: ورزشکاران بسکتبالیست هرمزگانی موفق شدند با انجام بازی 81بر49 تیم قدرتمند تهران را شکست دهند و به مقام قهرمانی برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش استان در این رشته ورزشی نائل شوند.

درپایان این رقابتها،جوایز تیم ها اول تا سوم از سوی غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش وجوانان استان ،نصری فرماندار قشم ،حیدری بلوکی رئیس هیئت بسکتبال استان ،نائبی رئیس اداره ورزش وجوانان قشم اهداگردید.

همچنین مبلغ 15میلیون تومان به هرکدام یک میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان به تیم هرمزگان تقدیم شد و دراین دیدار رضا مشحون مدیر تیم ملی بسکتبال و سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشور جهت انتخاب نفرات برتر حضورداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز