معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی استان هرمزگان:

با کمک جهاد دانشگاهی به دنبال پیشگیری و آگاهی افراد جامعه هستیم

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۷:۱۸
کد خبر: ۶۲۹۹۷۷
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: با جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهادی تخصصی و دانشجو محور می‌توانیم جهت پیشگیری و آگاهی افراد جامعه همکاری مشترکی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ بابک کوکبی در دیدار با معاونین جهاد دانشگاهی هرمزگان، افزود: امیدوارم از سوی جهاد دانشگاهی کلاس‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه خانواده‌های کارکنان، فرزندان کارکنان و سربازان وظیفه برنامه‌ریزی شود تا در این زمینه بتوانیم همکاری بیشتری داشته باشیم.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی استان هرمزگان اعلام کرد: به‌طور مثال سربازان در رشته‌های متنوعی در حال خدمت هستند اما به‌صورت مکتوب گواهینامه آموزشی این دوره ندارد که این کار با توافقی که با سازمان فنی و حرفه‌ای انجام دادیم برای آن‌ها گواهینامه صادر می‌شود.

سرهنگ کوکبی در خصوص ظرفیت‌های همکاری بین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و نیروی انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در اکثر زمینه‌ها وجه مشترک داریم در بعضی از دروس تخصصی رشته‌های جهاد دانشگاهی و در بسیاری از موارد می‌توانیم جهت پیشگیری و آگاهی افراد جامعه همکاری مشترکی داشته باشیم.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و کارشناسان خبره آن با مدارک بالای تخصصی روانشناسی می‌توانند به افراد مشاوره دهند که این مهم زمینه مناسبی برای همکاری طرفین است.

همچنین در ادامه معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اضافه کرد: معاونت آموزشی در زمینه‌های آموزش‌های بدو خدمت کارکنان نیروی انتظامی، آموزش‌های سربازان وظیفه، آموزش‌های پدافند غیرعامل، آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز می‌تواند با برنامه‌ریزی طرفین فعالیت کند.

سیما استقلال همچنین اضافه کرد: در بحث پژوهش نیز جهاد دانشگاهی با گام بزرگی که در جهت تولید نسل‌های مختلف دستگاه آب ساز و رویکردهای کارآفرینانه برداشته است، می‌تواند این مهم کمک بزرگی به مجموعه نیروی انتظامی به‌ویژه در شرایط اضطرار باشد.

وی بابیان اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های مرکز ایسپا(افکار سنجی) با همکاری معاونت فرهنگی و مستندسازی و تولید کلیپ‌های تصویری می‌تواند در زمینه فرهنگی مثمر ثمر واقع شود، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با برگزاری نشست‌های تخصصی، سمینارهای کاربردی و آموزش‌های تخصصی فناوری اطلاعات جهت کارکنان نیروی انتظامی نیز زمینه دیگری برای همکاری متقابل است.

print

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز