معاون سازمان تأمین‌اجتماعی کشور از شعبه شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۰:۳۰
کد خبر: ۶۳۰۴۳۹
معاون مالی و اداری سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در جریان سفر یکروزه خود به مرکز استان هرمزگان از شعبه تازه تاسیس شهید رجایی در منطقه صنعتی غرب بندرعباس بازدید و با مدیران و کارشناسان این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ "رحیم اردلان" که با همراهی مدیرکل تامین اجتماعی؛ مدیر درمان و همچنین مدیر بانک رفاه استان هرمزگان از شعبه شهید رجایی بندرعباس دیدن می کرد؛ اظهار داشت: با راه اندازی شعبه جدید تامین اجتماعی در منطقه صنعتی غرب بندرعباس، دسترسی شرکای اجتماعی این سازمان شامل کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران به خدمات این سازمان با سهولت بیشتری فراهم شده است.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان که از جمله مناطق جغرافیای اقتصادی بسیار مهم کشور محسوب می شود؛ حدود ۵۲ درصد از جمعیت استان را زیر چتر خود دارد و به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات جزو سازمان های پیشرو محسوب می شود.

"سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: شعبه شهید رجایی که در حال حاضر جزو شعب تیپ دو سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود، هفدهمین شعبه اصلی در استان هرمزگان است و ۵۴۷ کارگاه و بنگاه اقتصادی را تحت پوشش دارد و در آینده با افزایش افراد تحت پوشش به شعبه تیپ یک ارتقاء می یابد.

وی با بیان اینکه ساختمان فعلی این شعبه نوبنیاد حدود ۸۵۰ متر مربع زیربنا دارد؛ گفت: تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این شعبه در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر است که در آینده ای نزدیک به ۳۰ هزار نفر بیمه شده افزایش خواهد یافت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان در پایان با اشاره به فعالیت روزانه جمعیتی قریب به ۴۰ هزار نفر در این منطقه صنعتی ، خاطرنشان کرد: مجموعه افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در غرب بندرعباس با احتساب اعضای خانواده تحت تکفل آنها، جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر را شامل می شود.

شایان ذکر است، معاون مالی و اداری سازمان تأمین‌اجتماعی کشور از بخش های مختلف شعبه تازه تاسیس شهید رجایی بندرعباس بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

این مقام مسؤول در یک نشست صمیمی با همکاران شاغل در شعبه نیز شرکت کرد که مسئولان و کارکنان این شعبه نیز مسائل، دغدغه ها و نقطه نظرات خود را با آقای اردلان در میان گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز