دکتر همتی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان:

مجوز ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در مناطق مختلف هرمزگان صادر شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۳۲۱۸۵
مجوز ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در مناطق مختلف هرمزگان صادر شود
استاندار هرمزگان گفت: برای توسعه صادرات کشاورزی باید در مناطق مختلف استان هرمزگان که ظرفیت و شرایط مناسب وجود دارد، مجوز ایجاد پایانه صادراتی، صادر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم رونق دادن به صادرات و تسهیل کار سرمایه‌گذاران در هرمزگان، عنوان کرد: برای توسعه صادرات کشاورزی باید در مناطق مختلف استان هرمزگان که ظرفیت و شرایط مناسب وجود دارد، مجوز ایجاد پایانه صادراتی، صادر شود و از متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش نیز حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بندرعباس کار احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی آغاز شده بود اما به دلیل مشکل زمین متوقف شده که رفع این مشکل پیگیری می‌شود تا یک پایانه صادراتی مهم در هرمزگان ایجاد شود.

استاندار هرمزگان خواستار توسعه کشت گلخانه‌ای در هرمزگان شد و افزود: باید آموزش‌های لازم در این خصوص به کشاورزان ارائه شود و اراضی بیشتری در استان تحت کشت گلخانه‌ای قرار گیرند تا محصولات بیشتری تولید و صادر کنیم.

همتی تصریح کرد: این شورا محل مناسبی است تا مشکلات بخش خصوصی در زمینه قوانین و مقررات و دیگر مسائلی که با دستگاه‌های اجرایی دارند مطرح شود و در جهت تسهیل کار بخش خصوصی گام برداریم.

 

 

نظر شما