رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تاکید کرد:

لزوم حمایت از سرمایه گذاری حلال و مشروع / رفع موانع تولید و توسعه فعالیت های اقتصادی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۰:۰۷
کد خبر: ۶۳۲۶۹۱
حجت الاسلام و المسلمین اکبری در جریان دیدار با رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بر حمایت از سرمایه گذاری حلال و مشروع با توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان اقتدار و امنیت کشور را مرهون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد و یادآور شد: آثار و برکات این مجاهدت‌ها در کارآمدی نظام مقدس اسلامی، امنیت موجود و بستر مناسب به منظور سرمایه گذاری در عرصه تولید و اشتغال متجلی و مشهود است.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با رویکرد حمایت از سرمایه گذاری حلال و مشروع و با توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد، رفع موانع موجود در مسیر توسعه فعالیت‌های اقتصادی و حل و فصل مشکلات فعالین این عرصه را مورد توجه ویژه قرار داده است.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در روند اجرای سیاست‌های حمایتی و قضایی؛ تمامی حوزه‌های قضایی استان هرمزگان با تشکیل کمیته‌های حمایت از سرمایه گذاری مشروع با هدف رفع موانع موجود اقدام نموده و زمینه گسترش فعالیت‌های اقتصادی، ایجاد اشتغال، توسعه کارآفرینی و بهبود محیط کسب و کار را در اقصی نقاط استان هرمزگان فراهم می‌سازند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری هماهنگی، هم افزایی و تشریک مساعی دستگاه‌های متولی در امر حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری را به منظور برون رفت از موانع موجود و شکوفایی اقتصاد ملی خواستار شد.

رئیس کمیته حمایت از سرمایه گذاری مشروع استان هرمزگان تصریح کرد:ضرورت دارد به منظور شفافیت در عرصه تولید و اقتصاد التزام به رقابت سالم و سازنده مورد توجه فعالین اقتصادی قرار گیرد.

در ادامه این دیدار مهندس تهمتن رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ضمن قدردانی از حمایت‌های قانونی رئیس کل دادگستری و مجموعه دستگاه قضایی استان هرمزگان از فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و سرمایه گذاری از تشکیل کارگروه فعال حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در استان هرمزگان خبر داد.

رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان نیز به بیان برخی مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی در سطح استان و ارائه پیشنهادات، نقطه نظرات و راهکار‌های برون رفت از آن پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز