بازدید رییس دفتر بیابان سازمان جنگلها از محل پیشنهادی عملیات مالچ پاشی و نهالکاری در جاسک

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۳۲۸۵۵
بازدید رییس دفتر بیابان سازمان جنگلها از محل پیشنهادی عملیات مالچ پاشی و نهالکاری در جاسک
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از بازدید رییس دفتر بیابان سازمان به همراه کارشناس این دفتر و معاون فنی اداره کل از بیابان های این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ جمشید سالاری گفت : با توجه به اینکه نیمی از بیابان های استان در جاسک قرار دارد و  مقابله با بیابانزایی و خصوصا تثبیت ماسه های روان امری مهم بشمار می آید دکتر طهماسبی رییس دفتر بیابان سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور به همراه مهندس اباذری کارشناس این دفتر و مهندس حاتمی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از محل های پیشنهادی عملیات مالچ پاشی و نهالکاری در سال جاری بازدید کردند.

دکتر طهماسبی گفت : هجوم ماسه های روان از مناطق ساحلی به سمت روستاها یکی از معضلات جدی به شمار می آید و برای مهار آن ها می بایست از محل برداشت آن ها اقدام به عملیات مالچ پاشی و نهاکاری نمود .

مهندس حاتمی معاون فنی اداره کل نیز بیان کرد: اجرای عملیات مالچ پاشی بعد از سال ها دراستان امسال در سطح 800 هکتار در شهرستان جاسک صورت می گیرد و می بایست نظارت و اجرای آن به طرز دقیق و کاملی انجام شود.

مهندس حاتمی نیز بر ایجاد مسیر دسترسی ماشین آلات حمل مالچ به محل انجام پروژه و نظارت مستمر بر اجرای عملیات مالچ پاشی تاکید فراوان داشتند.

 

نظر شما