مدرس خبر داد:

تصویب ۱۱ پرونده تعیین کاربری و واگذاری اراضی برای طرح‌های تولیدی/ طرح هادی شهر تازیان بررسی شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۹:۲۰
کد خبر: ۶۳۳۲۰۵
تصویب ۱۱ پرونده تعیین کاربری و واگذاری اراضی برای طرح‌های تولیدی/ طرح هادی شهر تازیان بررسی شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تصویب 11 پرونده تعیین کاربری و واگذاری اراضی برای طرح‌های تولیدی در کارگروه امور زیربنایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در نشست کارگروه امور زیربنایی استان هرمزگان با اشاره به بررسی دو دستورکار بررسی طرح هادی شهر تازیان و موارد رسیده به دبیرخانه کارگروه پیرامون تعیین کاربری اراضی در این نشست، عنوان کرد: شهر تازیان در حال حاضر جمعیتی بالغ بر دو هزار و  833 نفر دارد که در افق سال 1403 طرح هادی این شهر جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر و رشد جمعیت 5/3 درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: میزان محدوده قانونی و حریم شهر و جانمایی و مکان‌یابی کاربری‌های شهری و سرانه مربوط به هر کدام از کاربری‌های شهری تازیان در این طرح مشخص شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: به دلیل ابهام در مسائل جمعیتی شهر تازیان مشاور طرح هادی این شهر بررسی بیشتری را در این خصوص انجام دهد و ظرف مدت دو هفته آینده مجددا این طرح برای تصویب در کارگروه امور زیربنایی استان مطرح شود.

مدرس به موارد رسیده به دبیرخانه کارگروه پیرامون تعیین کاربری اراضی طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: از تعداد 16 پرونده رسیده به کارگروه امور زیربنایی در این نشست با 11 پرونده موافقت و پنج پرونده جهت بررسی بیشتر احاله شد.

وی تصریح کرد: تصویب تعیین کاربری و واگذاری این اراضی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی، زمینه‌ساز اشتغال و تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و خدماتی در هرمزگان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز