کاشت نهال در محله زیبا شهر با حضور عضو شورای اسلامی شهر

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۴:۲۸
کد خبر: ۶۳۵۴۸۲
مصطفی خادم مدیر عامل سازمان در حاشیه طرح کاشت نهال در خیابان حافظ محله زیباشهر، گفت: توسعه فضای سبز و کاشت نهال درختان بومی در سطح شهر و خصوصا محلات همواره از مهمترین برنامه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بوده است و در همین راستا تلاش می کنیم تا با همکاری اهالی محلات در حفظ و نگهداری از این نهال ها شاهد محیطی سرسبزتر در شهر بندرعباس باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مصطفی خادم ادامه داد، در همین راستا صبح امروز (جمعه 19 آبان) و با حضور سرکار خانم فرزانه آرامش عضو محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از اهالی محترم ساکن محله زیباشهر، اقدام به کاشت نهال در خیابان حافظ کردیم.

خادم افزود، امروز کاشت نهال درختهایی همچون گل ابریشم، تاب بویا و مشعل جنگل انجام شد و بدنبال توسعه استفاده از گونه های بومی در فضای سبز سطح شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد، سازمان برای توسعه فضای سبز از تمام توان خود استفاده می کند اما در حفظ و نگهداری از انها نیاز به همکاری بیشتر شهروندان عزیز داریم تا شاهد محلات سرسبز در بندرعباس باشیم.

خادم در ادامه گفت: بدنبال استفاده از ظرفیت های پنهان منابع آبی همچون استفاده از زه آبهای حاصل از فعالیت های عمرانی هستیم تا بتوانیم هزینه نگهداری از فضای سبز را کاهش دهیم.

بازدید مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس به اتفاق فرزانه آرامش عضو فعلی شورای شهر بندرعباس و جمعی از اهالی محله از بوستان محله زیبا شهر  و بررسی مشکلات و رسیدگی به مطالبات اهالی محله از دیگر برنامه هایی بود که در این زمینه انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز