دیدار صمیمی امیر یگانه مدیر منطقه مخابرات هرمزگان با کارکنان

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۵:۰۹
کد خبر: ۶۳۵۸۳۶
دیدار صمیمی امیر یگانه مدیر منطقه مخابرات هرمزگان با کارکنان
جلسه هم اندیشی و تبیین سیاستهای مخابرات منطقه با حضور مهندس یگانه مدیر منطقه ،مدیران ستادی و جمعی از کارکنان در سالن اجتماعات تشکیل و مهندس یگانه از نزدیک با همکاران دیدار و در جریان نظرات و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در ابتدای این نشست صمیمی، مهندس یگانه با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و دعا برای توفیق هر چه بیشتر خدمتگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ، هدف خود از این دیدار را پاسخگویی مستقیم، بررسی مشکلات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کارکنان دانست و تصریح کرد : ما از انتقاد سازنده استقبال می کنیم چرا که معتقدم اگر نقد سازنده باشد به طور قطع ضامن موفقیت و پیشرفت خواهد بود.

مهندس یگانه وصول مطالبات و جذب مشتری را از اهداف اصلی سازمان دانست و خاطر نشان کرد : باید مهمترین اولویت همه ما وصول مطالبات و افزایش خدمات ارزنده جهت مشتریان باشد . وی اظهار امیدواری کرد : با برنامه‌ریزی مدون، عملیاتی و تقسیم‌کار می‌توان سرعت وصول مطالبات را بالا و شاهد ارتقاء شاخص ها و اهداف مخابرات منطقه باشیم.

مدیر منطقه با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب و ضرورت اخلاق محوری در برخورد با مشتری باید یکی از مهمترین دغدغه ها ی ما باشد خواستار تلاش بیش از پیش همه برای دستیابی به اخلاق مناسب و محترمانه در برخورد با مشتریان شد .

مدیر منطقه با مهم دانستن اهمیت تعامل با رسانه ها و استفاده از ظرفیت بالای مطبوعات و خبرگزاری هاو شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمانی در حوزه های مختلف اظهار کرد : رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و منسجم می توانند خدمات ارائه شده مخابرات منطقه را به روشنی به مردم معرفی و منعکس کنند .که در این راستا، روابط عمومی در ایجاد تعامل مثبت و موثر با حوزه های مختلف اطلاع رسانی استان ، وظیفه مهمی بر عهده دارد

مهندس یگانه اظهار کرد : هر گونه حرکت و برنامه ریزی ما باید در راستای اجرای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ره نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران باشد .

مدیر منطقه هرمزگان سپس با اشاره به اینکه امنیت وآرامش و اقتدار کشور حاصل رشادت و جانفشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران است ، بر حفظ و نهادینه کردن ارزش هایی نظیر نماز اول وقت و امر به معرو ف و نهی از منکر تاکید کرد .

مهندس یگانه با اشاره به آثار و برکات خواندن نماز اول وقت یادآور شد : نماز موجب افزایش اعتماد به نفس می‌شود، زیرا وقتی انسان با خدا سخن می‌گوید و از او یاری می‌جوید، پروردگار مهربان به دنبال آن، به انسان مدد می‌رساند وگره از کارها و مشکلات او می گشاید که این ارزشها باید بین مدیران و پرسنل نهادینه ودر ترویج آن در سازمان کوشا باشیم .

وی در پایان از همه کارکنان خواست با جدیت و کوشش هر چه بیشتر، در جهت برنامه‌ها و اهداف تبیین شده گام بردارند .

در ادامه این جلسه،پرسشهائی از سوی همکاران مطرح شد که مهندس یگانه و برخی از مدیران مربوطه با پاسخ‌های شفاف، به ابهامات و مشکلات مطروحه پاسخ دادند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز