برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعین حرم ویژه شهید محسن حججی در استان هرمزگان

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۴:۰۱
کد خبر: ۶۴۱۲۳۶
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعین حرم ویژه شهید محسن حججی در استان هرمزگان
اولین جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعین حرم ویژه شهید محسن حججی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ،پویافر فرماندار بندرعباس ، معاونین اداره کل ورزش و جوانان ،رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرعباس و جمعی از ورزشکاران و مربیان و سرپرستان در سالن اجتماعات شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ابتدا دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان پیرامون هفته بسیج و مقام والای بسیجیان در جامعه و جایگاه رفیع خانواده شهدا و اثر خون شهید درجامعه و تداوم انقلاب و نقش مدافعین حرم و خدمات پاسداران جان برکف و سردار سلیمانی و شهید حججی مطالبی بیان نمود و برگزاری جشنواره را کاری بسیار مهم و با ارزش تلقی نمود.

دانشور همچنین آمادگی اداره کل را جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره فرهنگی و ورزشی اعلام نمود و اظهار داشت:هرچه که امروز به دست آورده ایم از برکت اسلام ،خون شها و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و همه ما وظیفه داریم یاد وخاطره ی شهدا را همواره زنده نگه داریم.

سپس آقای پویافر فرماندارشهرستان بندرعباس از تلاش های برگزار کنندگان این جشنواره خصوصاً جناب دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان و حوزه های مقاومت بسیج و سپاه پاسداران ناحیه یک بندرعباس تشکر و قدر دانی نمود و زنده نگهداشتن یاد شهدا را وظیفه ی همه ی مسئولین و مدیران استان وشهرستان دانست.

دانشور درپایان از زحمات باشگاههای سرخ آبی پوشان ، سلمان جنوب ، انتظار درخت سبز ، نبرد، یاران شهسوار،آیندگان،صدرای جنوب،یادآوران غدیر و حوزه های مقاومت بسیج شهری بندرعباس و از سرهنگ سالاری فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بندرعباس تشکر و قدردانی نمود.

لازم به یادآوری است جشنواره فرهنگی و ورزشی شهید حججی در رشته فوتسال بمدت یک هفته در سالن فجر بندرعباس جریان خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز