"محمود صابری" به عنوان معاون جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۴۲۲۶۶
محمود صابری به عنوان معاون جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی شد
در نشست شورای اداری بندر شهید رجایی که روز گذشته با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات "حمیدرضا محمدحسینی" معاون سابق توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، "محمود صابری" در قامت معاون جدید حکم خود را از عالی ترین مقام حوزه دریایی و بندری هرمزگان دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این نشست طی اظهاراتی ضمن ابراز قدردانی از خدمات شایسته محمد حسینی در طول دوران تصدی در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان، برای وی در مسئولیت جدید و خدمت به مردم شرق استان آرزوی توفیق کرد.

عفیفی پور در بخش دیگری از سخنانش تغییرات مدیریتی را به عنوان اقدامی به منظور پویایی و زایندگی یک سازمان برشمرد و افزود: یک سازمان زنده و پویا، سازمانی است که از درون خود نیروی متخصص به منظور راهبری مسئولیت های مهم پرورش دهد.

این مقام مسئول ساماندهی کلیه فضاهای اداری بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به مراجعین، وصول درآمدها، ارائه خدمات رفاهی به پرسنل براساس امکانات پیش بینی شده بشکل متوازن، توجه به امکانات درمانی، رفاهی و خدماتی مورد نیاز کارکنان و خانواده های آنها  را بعنوان مهمترین مسئولیت  معاونت توسعه مدیریت و منابع  اعلام کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توجه به سلامت پرسنل که اصلی ترین سرمایه های هر  سازمان  هستند را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری معاینات ادواری با هدف تامین سلامت همکاران و پیشگیری از بیماریهای پنهان می بایست بشکل مستمر برگزار شود و این معاونت مکلف به اجرا، پایش و ارزیابی آن است.

وی در ادامه  تصریح کرد: مباحث مربوط به امور بیمه ای نباید بعنوان دغدغه همکاران تلقی شود و بخشی از پیگیریها در خود استان قابل حل است و بخشی دیگر که بشکل متمرکز در مرکز انجام می پذیرد باید به جد در سازمان پیگیری شود .

وی برلزوم برگزاری جشنوارها و آیینهای ملی و مذهبی با هدف ایجاد فضای پویا برای خانواده پرسنل تاکید داشت و گفت: کارکنانی  که از نشاط، بهجت و سرور برخوردار باشند بی شک وفاق و همستگی و تعلق سازمانی  درآن ارتقا می یابد در نتیجه تعاملات اجتماعی و حرکت به سوی سیاستهای کلان سازمانی با شتاب بیشتری به سمت اهداف ترسیم شده سوق می یابد.

عفیفی پور، توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی کارکنان را از جمله تکالیف مهم معاونت توسعه و مدیریت برشمرد و اظهارداشت: ملزومات تهیه شده و خدمات پزشکی که در درمانگاه بندر و شهرکهای مسکونی ارائه می شود، نباید معطوف به همان بندر و شهرک باشد بلکه از بعد مسئولیتهای اجتماعی و انسانی به همان میزان نیز باید در خدمت  روستاهای همجوار و جغرافیای پیرامون  قرار گیرد.

وی افزود: در بعد جهانی نیز مجتمع بندری شهید رجایی با توجه به جایگاه بین المللی و کنوانسیونی خود در حوزه سلامت چه در خشکی و دریا خدمات قابل توجهی را به خدمه شناورها ارانه می نماید که بسط وگسترش این خدمات پزشکی  بعنوان رئوس اصلی و تکالیف انسانی و اجتماعی به جد باید دنبال شود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، "محمود صابری" معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام اولویت های کاری خود، به بیان برنامه تدوین شده در حوزه کاری خویش برای تحقق اهداف سازمانی پرداخت.

گفتنی است، صابری از مردادماه ۹۴ تاکنون مدیریت اداره بنادر و دریانوردی لنگه و بنادر تابعه آن در غرب استان هرمزگان را بر عهده داشته است.

مشاور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ریاست مرکز آموزش بندر شهید رجایی، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج و امور ایثارگران این اداره کل و همچنین دبیری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری هرمزگان از جمله سوابق معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اعلام شده است.

"حمیدرضا محمدحسینی" نیز از بهمن ماه سال ۹۳ تاکنون به مدت ۳۴ ماه، تصدی توسعه مدیریت و منابع این اداره کل را بر عهده داشت که هفته پیش با حکم مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سکاندار جدید بندر شهید باهنر منصوب و معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز