استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور:

مالیات بنگاه‌های اقتصادی فعال در هرمزگان باید در این استان وصول شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۵:۱۲
کد خبر: ۶۴۴۹۹۰
مالیات بنگاه‌های اقتصادی فعال در هرمزگان باید در این استان وصول شود
استاندار هرمزگان گفت: مالیات تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی فعال در هرمزگان در استان‌های دیگر وصول می‌شود و ما خواستار این هستیم که این پرونده های مالیاتی در هرمزگان رسیدگی و مالیات آنها در این استان وصول شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که در تهران انجام شد، با اشاره به نقش مهم فعالان اقتصادی در تامین درآمدهای دولت، اظهار داشت: نظام مالیاتی یک نظام پایدار و با ثبات در تامین درآمدهای دولت است.

وی با تاکید بر لزوم وصول درآمدهای مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان در این استان، افزود:  71 فقره پرونده مالیاتی مربوط به فعالان و بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان وجود دارد که محل فعالیت آنان در هرمزگان است اما پرونده های مالیاتی آنها در استان های دیگر رسیدگی و وصول می شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: برخی شرکت های نفتی از جمله این فعالین بزرگ اقتصادی هستند که محل فعالیتشان در هرمزگان است اما مالیات آنها در استان های دیگر وصول می شود و مالیات و عوارض ارزش افزوده آن ها به استان هرمزگان باز نمی گردد.

همتی تصریح کرد: ما خواستار این هستیم که این پرونده های مالیاتی در هرمزگان رسیدگی و مالیات آنها در این استان وصول شود.

وی بیان داشت: همچنین با توجه به نزدیکی عسلویه به غرب استان هرمزگان و اینکه آلایندگی عسلویه بر روی مردم این منطقه از هرمزگان نیز تاثیر می گذارد، خواستار بررسی و اختصاص سهم درصد آلایندگی عسلویه به هرمزگان هستیم.

سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار هرمزگان را استانی بسیار مهم در وصول درآمدهای مالیاتی دانست و بر پیگیری موارد مطرح شده از سوی استاندار هرمزگان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز