سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی معارفه شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۴۵۰۱۳
طی مراسمی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جعفر بهاری میمندی  در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر (ص) و امام جعفرصادق(ع) ، بیان کرد: شهرداری بندرعباس  بخشی از وظایف خاص خود را به سازمان‌های زیر مجموعه محول می‌کند که این سازمان یکی از سازمان‌های مهم و ضروری شهرداری است.

بهاری میمندی در ادامه با بیان اینکه شهرداری بندرعباس نیز از این امکان استفاده کرده و برخی از وظایف خاص را که جنبه تخصصی یا پشتیبانی دارد به سازمان‌ها واگذار کرده است، گفت: هدف از تشکیل این سازمان ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی در جهت حمایت از تولیدکنندگان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

قائم مقام شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از شهروندان با مشکل اشتغال روبه رو هستند، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم این سازمان سامان دادن به مشاغل شهری و دستفروشان سطح شهر، با رعایت طرح‌های جامع، تفصیلی و  مقرارات است.

اضافه می‌شود در پایان این جلسه از زحمات محسن زمردی، رئیس پیشین سازمان تقدیر و علی عامری به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی معارفه شد.

نظر شما