مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان هرمزگانی در هفته پژوهش

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۵:۰۵
کد خبر: ۶۴۵۰۲۹
افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان هرمزگانی در هفته پژوهش
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از افتخار آفرینی 24 دانش آموز هرمزگانی در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دانش هاشمی پور با بیان اینکه رویکرد پژوهش محور اساس برنامه های نظام آموزشی استان را تشکیل می دهد به مراحل انتخاب برترین های کشوری در هفته پژوهش  اشاره کرد و افزود: برای کسب این موفقیت ها، برترین آثار پژوهشی دانش آموزان با کمک پژوهش سراهای دانش آموزی و گروه های آموزشی از طریق شرکت در کلاس های ایده پروری وهمچنین کلاس هایی در زمینه نحوه انجام پژوهش از استان انتخاب و به وزارت آموزش و پرورش استان ارسال گردید .

وی در ادامه گفت: دانش آموزان سیده کیانا قریشی، مبینا وطن خواه از ناحیه یک بندرعباس و شیما سفایی از بندر لنگه موفق به کسب رتبه کشوری جشنواره جوان خوارزمی شدند و زهرا مسعودی از بندرلنگه با ارائه طرح موس برای افراد معلول و جانباز از ناحیه دست عنوان برترین رتبه کشوری را به خود اختصاص داد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان؛ سیده کیانا قریشی دانش آموز پژوهشگر ناحیه یک بندرعباس نیز توانست با اختراع کنتور دیجیتالی کنترل کننده آب مصرفی با قابلیت هشدار مازاد به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معرفی شود.

این مقام مسوول یادآورشد: شیما سفایی از بندرلنگه نیز با ارائه طرح داستان نویسی زیست فناوری جشنواره جوان خوارزمی، رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: رتبه برتر در جشنواره کشوری تبیان در دانشگاه شهید بهشتی ، ایده برتردر ایده شو فنی حرفه ای و رتبه دوم ایده شو هفته پژوهش دانشگاه هرمزگان  نیز به نوید پورکار دانش آموز ناحیه یک بندرعباس رسید.

وی با بیان اینکه علاوه بر افتخارآفرینی دانش آموزان در بخش فرهنگیان نیز معلمان هرمزگانی در هفته پژوهش خوش درخشیدند خاطر نشان کرد: نساٍ ترابیان آموزگار استثنایی ناحیه یک بندرعباس و سید مهدی اعظمی از شهرستان میناب رتبه اول کشوری را به ترتیب در اقدام پژوهی و تجربه برتر پژوهشی از آن خود کردند که ماحصل توجه به رویکرد پژوهش محورو تقویت این رکن مهم در حوزه آموزش استان است.

هاشمی پور نمایش حجم عظیمی از ابتکارات و دست ساخته های معلمان و دانش آموزان ، اجرای فعالیت های علمی پژوهشی در درون غرفه، برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با تحقیق و پژوهش، مقاله نویسی و روش های تحقیق کمی و کیفی را از جمله برنامه های آموزش و پرورش در هفته پژوهش عنوان کرد و بیان داشت: امسال غرفه دستاوردهای پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از نظر تنوع دستاوردهای پژوهشی در بین دستگاههای اجرایی استان رتبه اول را کسب کرد.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان با تکیه بر همه ظرفیت های درون و برون سازمانی و همچنین بهره گیری از حمایت خیرین نوع دوست، توجه ویژه ای به امر پژوهش دارد که خوشبختانه با تمرکز بر این مهم دانش آموزان هرمزگانی در عرصه های ملی و بین المللی برای استان افتخار آفرین هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز