استاندار هرمزگان در آئین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی پنج روستای بندرعباس:

بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۶۱۴۰
بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند
استاندار هرمزگان از بنگاه های اقتصادی فعال در استان هرمزگان خواست که به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدایی به پنج روستای شهرو، چاهو، بلندو، گربندی و سودرو از توابع شهرستان بندرعباس، ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، عنوان کرد: نامگذاری این هفته به عنوان وحدت توسط امام خمینی(ره) به منظور ایجاد وحدت و همبستگی میان مسلمین جهان بوده است.

وی با بیان اینکه درآمدهای دولت محدود است، افزود: به دلیل محدود بودن درآمدهای دولت این امکان وجود ندارد که بتوان تمام مشکلات مردم را طی یک دوره چهار یا هشت ساله حل کرد و باید از ظرفیت‌های دیگر نیز استفاده کرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: دولت از بطن مردم است و نیازمند حمایت مردم برای برطرف سازی مشکلات است و مردم می‌توانند در قالب خیرین و بنگاه های اقتصادی دولت را در این راه همراهی و حمایت کنند.

همتی از بنگاه های اقتصادی فعال در استان هرمزگان خواست که به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند و بیان داشت: به منظور تشویق بنگاه های اقتصادی توانمند و فعال در هرمزگان برای انجام مسئولیت اجتماعی خود به همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسه ای برگزار خواهد شد.

وی به افتتاح این مجموعه برای پنج روستا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه احداث مجتمع فرهنگی ورزشی موجب خوشحالی مردم پنج روستا در شهرستان بندرعباس شده است و این کار نمونه ای از انجام وظیفه اجتماعی از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان با حضور در روستای بلندو دبستان شش کلاسه و نمایشگاه صنایع دستی این روستا را نیز افتتاح کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز