تصویب تعرفه عوارض سال ۹۷شهرداری در شورای شهر بندرعباس

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۹:۱۵
کد خبر: ۶۴۶۱۴۹
بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تعرفه عوارض بهاء خدمات و سایر درآمدهای عمومی شهرداری بندرعباس در سال 1397 و طرح کمیسیون عمران،حمل‌ونقل و ترافیک شورا در خصوص اجرای پروژه‌ها در محدوده‌ی ساحلی و پروژه‌های خاص پس از تهیه پیوست‌های زیست‌محیطی و فرهنگی منوط به اخذ مجوز از شورای شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وی گفت: وحدت قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

باوقار در ادامه با اشاره به تصویب تعرفه عوارض بهاء خدمات و سایر درآمدهای عمومی شهرداری بندرعباس در سال 1397 بیان کرد: این تعرفه هر ساله توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب در شورای شهر و فرمانداری ، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برای تدوین و تصویب این عوارض جلسات متعددی توسط کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر برگزار شد و سپس به صحن شورا ارجاع داده شد  و با جمع‌بندی همکاران در جلسه قبل اصلاحاتی انجام گرفت و به دلیل راحتی حال مردم باید تعرفه‌ای را تصویب کنیم که مردم از آن بهره‌مند شوند نه شهرداری!

رییس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: تدوین عوارض محلی یکی از مهمترین سیاست گذاری در منابع درآمدی شهرداری ها است و  در برخی سازمان‌ها این تعرفه‌ها افزایش داشته و در برخی با افزایشی روبه‌رو نبودیم و ما نماینده مردم هستیم و اولویت را برای مردم گذاشتیم.

در ادامه جلسه پس از بحث وبررسی توسط اعضای شورای شهر،  طرح کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک شورا درخصوص اجرای پروژه ها در محدوده ی ساحلی و پروژه های خاص پس از تهیه پیوست های زیست محیطی و فرهنگی منوط به اخذ مجوز از شورای شهر به تصویب رسید و همچنین

در ادامه طرح کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در خصوص بررسی مشکلات هیئت ورزشی معلولین و جانبازان  شامل مناسب‌سازی ظرفیت‌های ساحل دریا، مدارس و سایر مکان‌های عمومی برای معلولین، اختصاص پارک ویژه معلولین، ارائه تسهیلات ویژه جهت خرید ون برای هیئت ورزشی معلولین و جانبازان و تعیین سرانه ورزشی برای معلولین و جانبازان در تمام رشته‌های ورزشی موردبررسی اعضا قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز