با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان صورت گرفت:

افتتاح اولین آموزشگاه تخصصی معماری مورد تایید فنی و حرفه ای در هرمزگان آموزشگاه آپارتمان

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۵:۳۴
کد خبر: ۶۴۶۷۲۸
افتتاح اولین آموزشگاه تخصصی معماری مورد تایید فنی و حرفه ای در هرمزگان آموزشگاه  آپارتمان
اولین آموزشگاه تخصصی معماری در هرمزگان با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای، جمعی از پیشکسوتان و اساتید معماری و اصحاب رسانه افتتاح شد.

اولین آموزشگاه تخصصی معماری در هرمزگان با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای، جمعی از پیشکسوتان و اساتید معماری و اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان با بیان اینکه آموزشگاه های فنی و حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال زایی ، آموزش و ارتباط بین این دو دارند گفت: خوشبختانه این آموزشگاه ها می توانند نقشی مکمل در نظام آموزشی و همچنین در حوزه اشتغال ایجاد کنند.

اسماء کریمی افزود : این آموزشگاه فرصت خوبی را در اختیار اقشار جامعه قرار می دهد تا با فراگیری کلاس ها که با استاندارد های آموزشی مطابقت دارد در پایان دوره و با ثبت نام آن ها در پرتال سازمانی ، صاحب مدرک آموزشی شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از برنامه های ما در جهت تقویت زیرساخت های آموزشی معماری در این شهرستان به شمار رفته و امید است که این مرکز آن گونه که انتظار می رود در زندگی عرصه معماری و ایجاد ارتباط بین هنرجویان و بازار کار تاثیرگذار باشد.

در ادامه آلاوه سهرابی پور موسس آموزشگاه تخصصی معماری آپارتمان با  بیان اینکه شهرستان بندرعباس به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران از سرمایه های اجتماعی ، اقتصادی و انسانی  ویژه ای  برخوردار است تصریح کرد: بالفعل شدن این سرمایه های گرانقدر ، نیازمند آموزش در تمامی حوزه ها است که در این بین متاسفانه معماری مهجور مانده و در بندرعباس آموزشگاه با تمرکز بر روی معماری وجود  نداشته است.

سهرابی پور تصریح کرد  : سعی کرده ایم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید ، اشتغال" مزین  شده است این آموزشگاه با هدف تسهیل در ایجاد اشتغال و کسب مهارت فنی برای بازار کار تاسیس شود   تا با برنامه های آموزشی مدون و بهره گیری از اساتید مجرب و دانش روز و شیوه های نوین معماری آموزش داده شود.

وی تصریح کرد : در آموزشگاه  معماری آپارتمان  تلاش می شود نگاه نقادانه به مسائل امروز و بالحاظ بررسی نگرانی های معماری امروز و چاره جویی کارآمد ،موضوعات اساسی معماری آینده آشکار شود.

موسس آموزشگاه تخصصی معماری آپارتمان اظهار داشت:در این آموزشگاه نه تاریخ معماری بلکه آینده معماری آموزش  داده می شود و با توجه به نظام آموزشی  نیازهای روز  کارآموز و بازارکار دوره های تخصصی کارگاهی و آموزشی    مطابق اصول اخلاق محور در رقابتی سالم با سایر موسسات  برنامه ریزی می شوند.

سهرابی پور آموزشگاه معماری آپارتمان را یک ایده به روز شده از همه سبک های متداول آموزش معماری با نگاهی رو به جلو و آینده نگر خواند.

در ادامه ادیش هاشمی پور عضو هیئت مؤسس و مدرس آموزشگاه آپارتمان دورهای نرم افزاری Auto Cad ، 3D Max ، Rhino ، Revit ، Photoshop، Post Production ،Lumion، Gis Landspace  و دوره های معماری، اسکسیس و راندو، نقشه برداری ، متره برآورد ، طراحی نما ، طراحی داخلی ، طراحی های  معماری سبز،طراحی نما،داخلی ، مسکونی ، تجاری ، اداری و آمادگی آزمون نظام مهندسی را از هم دوره های آموزشی این آموزشگاه خواند.

محسن محمدی مدیر آموزشی برادران آموزشگاه دوره های نرم افزار و کارگاه های اجرایی و آموزشی را تشریح نمود .

در انتها مدیریت اموزشگاه نرجس ملا عبدالله زاده حضور در این اموزشگاه را برای کاراموزان بدلیل آنکه  ارتباط بین اموزشگاه و کاراموز محدود به دوره اموزشی نمی باشد و تا بستر کار آفرینی و اشتعال زایی ادامه دارد را تجربه ای متفاوت دانست و برخورداری از آتلیه مجهز معماری را اهم از ویژگی های این آموزشگاه دانست

وی  همچینی برخورداری از آتلیه مجهز معماری،ورکشاپ های تخصصی،هیئت علمی معتبر،اساتید متخصص و مجرب،اعطای مدرک فنی و حرفه ای را از اهم ویژگی های این آموزشگاه بر شمرد.

گفتنی است جنابان فضلی پور ، امیر بهمنی، حیدری مقدم، علوی مقدم، قائدی ، فتاح پور ، ، طاهری ،حسین زاده و ... از چهرهای معماری شهر بندرعباس در این مراسم حضور داشتند.

 

photo_2017-12-09_09-47-37

photo_2017-12-09_09-47-40

photo_2017-12-09_09-47-43

photo_2017-12-09_09-47-46

photo_2017-12-09_09-47-48

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز