برق رسانی به شش سایت پرورش میگو تا دهه فجر:

تقدیر و تشکر مدیرکل شیلات هرمزگان از مدیرعامل توزیع برق هرمزگان

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۹:۰۰
کد خبر: ۶۴۶۸۵۸
تقدیر و تشکر مدیرکل شیلات هرمزگان از مدیرعامل توزیع برق هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان در جلسه ای که بمنظور بررسی وضعیت تامین برق و انرژی سایت های پرورش میگو استان در محل شرکت توزیع برق برگزار گردید به نمایندگی از جامعه شیلاتی از تلاش و اهتمام مدیریت برق و مجموعه تحت پوشش در ارایه خدمات به بهره‌برداران شیلاتی بویژه در ایجاد زیرساخت برق در سایت های پرورش میگو تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید پرویز محبی در این دیدار حاصل این تلاش ها و پشتیبانی های صورت گرفته توسط استانداری،سازمان برنامه و بودجه ، برق منطقه ای و توزیع برق را بسیار با اهمیت توصیف و اظهار نمود در حال حاضر کلیه سایت ها  ی در حال بهره برداری از نعمت برق برخوردار هستند.

وی افزود در طول چهار سال اخیر طی  هشت قرارداد با ارزشی بالغ بر 123میلیارد ریال که اعتبار آن توسط استانداری و سازمان برنامه تخصیص داده شده کار برق رسانی به این سایت ها صورت پذیرفته  و قرار است برق رسانی به شش سایت شور اول و دوم و یکدار و چارک و دو سایت در سیریک تا دهه فجر صورت پذیرد .

محبی همچنین با اشاره به طوفان سال گذشته که  در حین فصل برداشت باعث ایجاد اختلال در سایت گردیده بود کار جهادی شرکت توزیع برق در ترمیم برق سایت سایه خوش  را قابل تحسین و ستایش توصیف نمود.

در این دیدار ذاکری مدیرعامل توزیع برق هرمزگان ضمن تشکر متقابل از اداره کل شیلات هرمزگان اظهار نمود پروژهای  شیلاتی به عنوان عامل مهم در توسعه اقتصادی استان از اهمیت و اولویت بالا در پشتیبانی و سرویس دهی توزیع برق دانست و  مجموعه توزیع برق هرمزگان همگام و همراه با شیلات  و بهره برداران شیلاتی در تحقق ظرفیت های شیلاتی گام برمی دارد.

در انتهای جلسه بمنطور تقدیر و تشکر از زحمات جناب دکتر ذاکری لوح تقدیری توسط مدیر کل شیلات به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز