قشم قطب ورزش های دریایی وهوایی خواهد شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۶:۱۱
کد خبر: ۶۴۷۲۲۵
قشم قطب ورزش های دریایی وهوایی خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره 5 دقیقه زندگی با استند آپ پدل بُرد، موج سواری با پارو (SUP) که با حضور علاقمندان مشتاق در آب های ساحلی جزایر ناز قشم برگزار شد شروعی شورانگیز برای ورزش های دریایی در این جزیره ی زیبا بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جعفر قدیری با اعلام پتانسیل بالای جزیره قشم دربرگزاری ومیزبانی رشته های مختلف ورزشی از جمله ورزش های آبی،افزود:

این ظرفیت ارزشمند،می تواندمارا به تدوین برنامه های جامع و پرجاذبه ای برای توسعه ی ورزش های تفریحی، خانوادگی، همگانی و قهرمانی دررشته های گوناگون ورزشی ازجمله ورزش های دریایی ، ترغیب کند.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه ورزش های آبی که باشورو هیجان زیادی عجین می باشد می تواند شمار زیادی از علاقمندان به ورزش های آبی را به جزیره زیبایی ها وعجایب در قشم جلب وجذب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم گفت: استقبال علاقمندان از جشنواره دریایی 5 دقیقه زندگی با استند آپ پدل بُرد و ادامه برگزاری ورزش های حوزه آبی می تواند جزیره قشم را با داشتن بهترین سواحل برای اینگونه مسابقات در آینده نزدیک به قطب ورزش های دریایی وهوایی ویک پایگاه ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی  تبدیل کند.

علی رضا رستمی رئیس انجمن ورزش های موج سواری کشور نیز در حاشیه این مراسم گفت: با همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم و پس از فراهم شدن شرایط برگزاری مسابقات بین المللی پدل بُرد در خلیج فارس، این رویداد مهم برای اولین بار در کشور در جزیره زیبای قشم برگزار خواهد شد.

بنا به این گزارش جشنواره 5 دقیقه زندگی با استند آپ پدل بورد در جزایر ناز قشم، همزمان با ولادت حضرت محمد (ص) با حضور رئیس انجمن ورزش‌های موج‌سواری کشور، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، رئیس کمیته ورزش‌های موج سواری قشم و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز