جشن بزرگ ۴۰۰۰ نفری خانواده دریایی و بندری هرمزگان در بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۴۷۲۲۸
جشن بزرگ ۴۰۰۰ نفری خانواده دریایی و بندری هرمزگان در بندرعباس برگزار شد
به منظور گرامیداشت هفته وحدت و به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن بزرگ 4000 نفری خانواده دریایی و بندری هرمزگان در شهرک شهید باهنر بندرعباس و با استقبال گسترده جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این برنامه در حالی در محوطه فضای سبز شهرک مسکونی شهید باهنر بندرعباس برگزار شد که جمعیت چشمگیری از جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان شامل حدود چهارهزار نفر از مدیران و کارکنان بنادر هرمزگان (بنادر تابعه مرکز، شرق و غرب استان و همچنین جزایر خلیج فارس) و اعضای خانواده های آنها حضور داشتند.

این برنامه در دو بخش جداگانه برگزار شد؛ در بخش نخست "جشنواره اخلاق و مهرورزی" شامل بازارچه فروش غذا به نفع کودکان سرطانی و نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی و آثار هنری تولید شده توسط اعضای  انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان بود که از ساعت 17 آغاز و تا حوالی ساعت 22:30 شب ادامه داشت.

در بخش دوم برنامه که جشن بزرگ خانواده با عنوان "رحمهٌ لِلعالمین" از ساعت 19:30 آغاز و به مدت سه ساعت ادامه داشت، گروه های مختلف هنری به اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده پرداختند.

در ابتدای این مراسم باشکوه، "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت به آحاد جامعه دریایی و بندری، لزوم پیروی از سیره پیامبر مکرم اسلام و ائمه معصومین را یاد آور شد.

وی طی سخنانی به تشریح اهمیت و تاثیرات مختلف برگزاری چنین جشنواره ها، رویدادها و مراسماتی برای ایجاد فرهنگ نشاط و شادمانی در میان خانواده های کارکنان بنادر پرداخت. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی، ترویج فرهنگ اخلاق و مهرورزی و همچنین عمل به رسالت های انسانی و اسلامی را از جمله دغدغه های های مدیران این اداره کل برشمرد و نمود عینی توجه به این دغدغه ها را در قالب برگزاری جشنواره ها، گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین حمایت از گروه های نیازمند کمک مادی و معنوی در جامعه دانست.

شایان ذکر است، اجرای سرود ملی و همخوانی توسط گروه هنری ناشنوایان "آوای دستان"، پخش نماهنگ های شاد و متنوع به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اجرای برنامه های زنده استندآپ کمدی، موسیقی و تقلید صدا، مسابقه ویژه کودکان و بزرگسالان، قرعه کشی و اهداء جوایز از جمله برنامه های این مراسم بود.

از جمله بخش های قابل توجه این مراسم، اهداء یک لوح هنری معرق چوب منقش به نشان و لوگوی سازمان بنادر به مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بود که توسط یکی از اعضای انجمن ضایعات نخاعی بندرعباس در راستای اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل در زمینه مسئولیت های اجتماعی و همچنین به پاس حمایت های این مجموعه از جامعه معلولان استان صورت گرفت.

گفتنی است، جشن 4000 نفری خانواده بزرگ دریایی و بندری هرمزگان، گسترده ترین و باشکوه ترین رویداد مناسبتی این استان محسوب می شود که طی سال جاری در سطح دستگاه های دولتی هرمزگان برگزار شده و از سوی دیگر، از سال 90 تاکنون چنین جشنواره خانوادگی با حضور جمعیت چندین هزارنفری، برای نخستین بار در سطح اداره کل بنادر و دریانوردی استان و بنادر تابعه آن برگزار شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز