دکتر همتی در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مدیران کارآفرین استان:

حمایت از کارآفرینان از راهبردهای اصلی در هرمزگان است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۱:۵۵
کد خبر: ۶۴۷۶۹۳
حمایت از کارآفرینان از راهبردهای اصلی در هرمزگان است
استاندار هرمزگان گفت: حمایت از کارآفرینان از راهبردهای اصلی مدیریت عالی استان هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان با بیان اینکه رویکرد دولت کمک به حوزه کارآفرینی و سرمایه گذاری است، اظهار داشت: حمایت از کارآفرینان از راهبردهای اصلی مدیریت عالی استان هرمزگان است و در کنار کارآفرینان استان و بخش خصوصی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: حمایت از کارآفرینان به تقویت روحیه اعتماد عمومی کمک کرده و خلاقیت و نوآوری را در جامعه شکوفا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: خانه مدیران کارآفرین در استان هرمزگان در حوزه های اشتغالزایی و اجتماعی قدم های موثری برداشته که شایسته تقدیر است و باید برای تحقق شعار سال و در راستای اقتصاد مقاومتی پیش‌رو باشد.

همتی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بخش دولتی با بخش خصوصی، بیان داشت: دستگاه های دولتی باید زمینه ساز توسعه فعالیت های بخش خصوصی باشند و در هرمزگان نیز این امر را به عنوان یک سیاست اصلی و مهم دولت دوازدهم پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طرح ها و ایده های خلاقانه کارآفرینان را مورد حمایت قرار می دهیم، عنوان کرد: رویکرد کارآفرینان همواره با خلاقیت و نوآوری همراه است و در این عرصه های ایده های مناسب فعالان این بخش در هرمزگان را حمایت می کنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: فعال شدن بیشتر کارآفرینان افزایش درآمدزایی و رونق اقتصادی در کشور را در پی خواهد داشت و بخش مهمی از مشکل اشتغال نیز رفع خواهد شد.

مدیرعامل خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان نیز در این نشست به اهمیت و نقش حوزه خدمات در ایجاد اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: خانه مدیران کارآفرین یک تشکل صنفی و بخش خصوصی واقعی است که در کنار کار و ایجاد شغل به مسئولیت های اجتماعی نیز توجه دارد.

عبدالرضا نادری پور افزود: این خانه با ٥٠ عضو دائم و شناور توانسته نقش ١٠٠٠ نفری در ایجاد اشتغال در استان داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات استاندار هرمزگان در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری، بیان داشت: خانه مدیران کارآفرین استان مجموعه ای از مدیران خلاق و توانمند است که این مکان را به جایگاهی مهم جهت تبادل تجربه تبدیل کرده است.

در این نشست، داود جبرئیلی، رحیم اژدری، مسعود سالاری، سید مهدی فخری، امیر تراکمه، مریم رئیسی و پویا نامداری نیز به عنوان اعضای هیات مدیره خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان و مسعود پاکزاد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان حضور داشتند که نظرات خود را مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز