استاندار هرمزگان در کمیسیون هماهنگی بانک های استان:

بانک های هرمزگان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و ایجاد اشتغال جدیت بیشتری داشته باشند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۴:۳۶
کد خبر: ۶۴۷۶۹۴
بانک های هرمزگان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و ایجاد اشتغال جدیت بیشتری داشته باشند
استاندار هرمزگان گفت: از مدیران بانک های هرمزگان انتظار داریم، تسهیلات رونق تولید و ایجاد اشتغال در هرمزگان را با حساسیت و جدیت ویژه و بیشتری به متقاضیان پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان هرمزگان، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق تولید و ایجاد اشتغال، بانک‌ها باید همکاری لازم را با ارکان تاثیرگذار در این عرصه از جمله بخش خصوصی و واحدهای تولیدی داشته باشند.

وی ادامه داد: برای انجام کارهای بزرگ در عرصه تولید و اشتغال، پرداخت تسهیلات بانکی نقش بسیار مهمی دارد و نیاز است بانک های هرمزگان توجه ویژه ای به این وظیفه خود داشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود: بانک ها تلاش کنند با توجه به اهمیت و حساسیت کار آنها در رونق تولید و اشتغالزایی وظایف خود را به خوبی انجام دهند و با جدیت تمام برای کمک به فعال سازی واحدهای تولیدی اقدام کنند.

همتی تصریح کرد: بخش های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری از جمله بخش هایی هستند که با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال دارند و باید به طور جدی پیگیری ویژه در این عرصه ها صورت گیرد و موانع جذب اعتبارات و تسهیلات در این بخش ها رفع شود.

وی گفت: در مجموع از مدیران بانک های هرمزگان انتظار داریم، تسهیلات رونق تولید و ایجاد اشتغال در هرمزگان را با حساسیت و جدیت ویژه و بیشتری به متقاضیان پرداخت کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد بانک ها باید به طور دقیق صورت گیرد و مدیران دستگاه های مربوطه که متقاضیان را جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی می کنند، روند پرداخت تسهیلات را مورد رصد قرار دهند تا بانک هایی که عملکرد خوبی دارند مورد تشویق قرار گیرند و با بانک های کم کار نیز برخورد قانونی صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز